MAFIA_KING Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Finns det något haxx till maplestory än eller? annars orkar jag inte börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Finns det något haxx till maplestory än eller? annars orkar jag inte börja Men.. Du skojar val? Helvette ocksa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Finns det något haxx till maplestory än eller? annars orkar jag inte börja Läs lite i tråden så fattar du. annars om du inte kan läsa så fråga någon vuxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Jag har maple abstinens(stavning?) hos mamma har vi inte fixat internet än och hos pappa så har hårdisken krachat .Men vi ska köpa en ny data snart typ 4000kr . Så jag väntar........ Redigerad 3 september, 2006 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Det är så att jag och howie har tröttnat rejält på maple och vill ta tag i våra liv så vi ger bort våra accounts. global: Eyquee: lvl 47 warr på windia. 4 mill mesos + items med jävligt mycket värde Howierob: lvl 78 cleric, ca 10 mill mesos. + En massa scrolls och items eMS: Eyequee: lvl 56 page, 500k och en massa saker Batman: Lvl 54 assasin, och en spearman lvl 50. Saker med ett värde upp till 10-12 mill Ger bort till den som är snällast Redigerad 3 september, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Jag är väldigt snäll skicka pm jag kan vara er eviga dyrkare bara jag får ett account. Redigerad 3 september, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Ååh va snällt! Bara jag får en av dem... Snälla! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Det är så att jag och howie har tröttnat rejält på maple och vill ta tag i våra liv så vi ger bort våra accounts. global: Eyquee: lvl 47 warr på windia. 4 mill mesos + items med jävligt mycket värde Howierob: lvl 78 cleric, ca 10 mill mesos. + En massa scrolls och items eMS: Eyequee: lvl 56 page, 500k och en massa saker Batman: Lvl 54 assasin, och en spearman lvl 50. Saker med ett värde upp till 10-12 mill Ger bort till den som är snällast Snälla, jag har hängt med i tråden jättelänge, har vad jag vet inte gjort något dumt, och jag har lånat ut en miljon till en annan kompis.. ( ) Snälla.. Lycka till med era liv! Att sluta med maple är bra, men svårt. Och föresten (har inget med detta att göra men med tråden) så skaffade jag NX igår! Och jag har redan en warr och jag kör på global, så det skulle vara skitsnällt med howies gubbe! Jag skulle vara evigt tacksam! Jag är kanske också en av dom mer seriösa maplarna (tror jag) här på GTA sajten, så skulle howie ångra sej så kan han kanske få tillbaka howierob. Redigerad 3 september, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 så det skulle vara skitsnällt med howies gubbe! Så min gubbe är inte bra nog? Ha?! ÄR DET SÅ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Din gubbe är säkert bättre än min warr, men jag vet ju redan hur det är att vara warr, och jag vill så gärna pröva en priest.. ta inte illa upp! :'( Jag menar inget illa.. Föresten har din warr alltid varit min förebild från Lv 1 och uppåt, men nu har jag en Lv 52 war, och känner för att pröva howie. Snälla, jag ber. Redigerad 3 september, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Det är så att jag och howie har tröttnat rejält på maple och vill ta tag i våra liv så vi ger bort våra accounts. global: Eyquee: lvl 47 warr på windia. 4 mill mesos + items med jävligt mycket värde Howierob: lvl 78 cleric, ca 10 mill mesos. + En massa scrolls och items eMS: Eyequee: lvl 56 page, 500k och en massa saker Batman: Lvl 54 assasin, och en spearman lvl 50. Saker med ett värde upp till 10-12 mill Ger bort till den som är snällast Jak är inte snel hest, men jag kommer döda era marsvin om jag inte får boda accounten med bums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Howie, jag är inte bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jak är inte snel hest, men jag kommer döda era marsvin om jag inte får boda accounten med bums. Ingen rör min peggy! Jag och howie behöver tid att tänka. Återkommer med svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Det är så att jag och howie har tröttnat rejält på maple och vill ta tag i våra liv så vi ger bort våra accounts.Inte hade jag trott att ni skulle ge bort era acc (Många rövslickare ) . Nåja, lycka till med att leva iallafall! EDIT: Om ni behöver någon som tar hand om accounten kan ni ju ge dom till mig Redigerad 3 september, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Allting kan ju vara en stor scam. Jag vill inte ha era accounts. Vad fan ska jag med dem till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Allting kan ju vara en stor scam. Jag vill inte ha era accounts. Vad fan ska jag med dem till? Well, shitbrain. Vad brukar man ha accounts till? Kan va kul för någon låglvl att få spela ett höglvl accounts, inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Well, shitbrain. Vad brukar man ha accounts till? Kan va kul för någon låglvl att få spela ett höglvl accounts, inte sant? Jupp, hmm, är maple europe fortfarande på beta eller är hela ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jupp, hmm, är maple europe fortfarande på beta eller är hela ute? BETA. Blev förresten lvl 30 med min mage för ett litet tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Well, shitbrain. Vad brukar man ha accounts till? Kan va kul för någon låglvl att få spela ett höglvl accounts, inte sant? Ameh. Jag syftade på att jag inte spelade MapleStory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts