_ThuuG Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Haha, jag dödade henne precis, men med min accuracy tog det ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Började på en ny mage idag, orkade dock bara lvla den till lvl 9. Namn: AlbinoRabbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Lvl 48 nu på eMS betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Lvl 20 på betan, började idag. lvl 25-30 imorgon tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Lvl 48 nu på eMS betan. men men, va de inte du som sa att det var onödigt att köra på beta pga att dom kommer försvinna ialflall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Han hackar, det går hur fort som helst.. Redigerad 11 augusti, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Han hackar, det går hur fort som helst.. Haha om man har hack ja.. E lvl 15 nu hoppas på lvl 20-25 idag Och betan e inte slut ennu men jag fick igång mitt acc Redigerad 11 augusti, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Har varit vid MM hela dagen, fick en scroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lincins Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Jag skulle gärna vilja vara med och spela med er men det går inte eftersom jag måste ladda ner drivrutinerna till grafik kortet och jag har ingen aning om vad jag har för grafik kort eftersom det inte står på "dxdiag" längre av nån anledning...jag har btw min main char på Scania men kan inte spela btw, vilka lvlar e ni på och gör ni på Global eller bara på beta? jag kommer att kunna spela om några dagar igen... Redigerad 11 augusti, 2006 av Lincins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Så det blev inte upplöst iallafall http://img226.imageshack.us/img226/3260/omgwtf90821od7.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Så det blev inte upplöst iallafall http://img226.imageshack.us/img226/3260/omgwtf90821od7.th.png GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SKA FAN DÖDA HAN SOM HACKADE HOWIEROB!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SKA FAN DÖDA HAN SOM HACKADE HOWIEROB!!!! Hahauhauhaiahiia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Här e min fiiina Gem på erope http://img226.imageshack.us/img226/4148/maple0035gn9.jpg Bara skitsaker hehe Fan va den blev tjock..... Redigerad 12 augusti, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Här är min karaktär på eMS-betan <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Är lv 51 nu.. Jag håller mest på och spara till ett guild emblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jag drar upp tråden . Det har kommit en ny patch till maple global: Hello, Maplers! MapleStory Client ver. 0.28 is now released! We have gone through a major change in our game, and below is the overview of what's in store for you: < Game > - More sections of Aqua Road is now AVAILABLE!! Swim through deeper parts of Aqua Road and engage in new quests available! - The king of the underwater has been awakened, and PIANUS is ready to wreak havoc on anyone foolish enough to cross its path. Gather up your guild and fight the most powerful monster you'll ever see underwater. < Item > 1) Game Item: - All game items that are available through monsters and quests in newly-opened sections of Aqua Road. 2) Cash Item Equipment: a. Hat - Black Skull Bandana - Traveler's Hat b. Top - Short Denim Jacket c. Bottom - Pink-Hearted Hot Pants d. Facial Accessory - Eye Scar e. Scroll - VIP Teleport Rock We hope you enjoy the newly updated contents for MapleStory. Happy Mapling! -The MapleStory Staff- //oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 En guild-quest.. GQ.. Men aquaroad suger egentligen, ena delen är för Lv 35 och den andra för typ 80+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Ja kommer inte gå dit innan ja maxat mina blixtrar.Jag har nästan maxat min is. ja kommer typ att va lv 50 när ja kommer dit . jag e lv 39 nu med min ice wiz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Okej, men om du PQar så kan du göra lv 40-50 skitfort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Okej, men om du PQar så kan du göra lv 40-50 skitfort. Fort och fort, PQ är ju överfullt, väntade i runt 3 timmar och gick iväg utan minsta lilla exp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts