_ThuuG Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Sa jag att hacks gör spelet tråkigare för mig? Kanske uttryckte mig fel.. Andra blir sura.. ajja skit samma.. Time to get a life.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Eye som gått in på min användare, gefan cp. Redigerad 6 augusti, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hur fan kan han veta ditt lösen? Howhow hur många Levels tar du på en dag med hacks om du är Level 30? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hur fan kan han veta ditt lösen? Howhow hur många Levels tar du på en dag med hacks om du är Level 30? Jag vet hans och han vet mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jag vet hans och han vet mitt Okej.. Känner ni varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Okej.. Känner ni varandra? Gahhaa....Troligen så gör dom de ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Fixade nyss hacken till eMS.. Thug, varför spelar inte du på eMS-Betan för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Fixade nyss hacken till eMS.. Thug, varför spelar inte du på eMS-Betan för? Orka.. BTW, WOOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Efter att Howie och Gem har tjatat på mig så tror jag att jag ska börja igen. På eMS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Howie vilka levlar tränade du på Zombies? Och vad tränade du på innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Howie vilka levlar tränade du på Zombies? Och vad tränade du på innan? Typ lvl 58 till 70 (?), jag tränade på wraiths sen för att det är mycket bättre spawn där. Du ska väl inte vara på Zombies som warrior ändå..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jag funderar på det. Men inte ännu, men typ från level 58-70 som du.. Jag är 50 nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Super PQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Himlen... http://img84.imageshack.us/img84/4735/anhucreeps2mz3.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Himlen... http://img84.imageshack.us/img84/4735/anhucreeps2mz3.png Gay lookin'. Redigerad 10 augusti, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) OMG Ms erope funkar nu Adda Gemage Edit: lvl 12 warrior nu Redigerad 10 augusti, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 OMG Ms erope funkar nu Adda Gemage Edit: lvl 12 warrior nu Funkar? Är det slut på betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Funkar? Är det slut på betan?Jag kan inte regga mig iaf, och på hemsidan står det inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Spelar ni inget eller? Ni skriver aldrig om vad ni gör i spelet.. :'( Eler så är det jag som skriver för mycket.. ajja jag väntar på att MM ska spawnas just nu.. Seeeeeeegt. Edit: dödade henne. Redigerad 10 augusti, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Spelar ni inget eller? Ni skriver aldrig om vad ni gör i spelet.. :'( Eler så är det jag som skriver för mycket.. ajja jag väntar på att MM ska spawnas just nu.. Seeeeeeegt. Haha tider, MM Kom ihåg när sverige guilden skulle döda hon. 5 min innan respawn kom det en lvl 70+ hermit och en 55+ cleric. ....Hatar dom fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts