Addepladde Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Nu kör väl ALLA här på windia? Isf kan man ju ha en liten "forum träff" (^^) EDIT: 100 post i tråden. Redigerad 15 januari, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Var skulle det va? Om vi skulle ha det så hade vi kunnat gå ut och träna och levla Men inte alla i samma party, då får man lite xp... Redigerad 15 januari, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Jag har gjort en ny dude, blev så less på min bågskytt. Han ska bli magiker. Han är på level 6 just nu.:"> *EDIT* Han heter Siiana (Var tvungen att dra ut på någon annan vokal nu *Fniss*) BUDDY! Redigerad 15 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Någon som vill spela nu? Jag kommer spela under en timme om ingen kommer. Heter Drstupid ingame. Redigerad 15 januari, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Kan tyvärr inte... Men är alla i Windia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 *Harklar* Någon i samlingen som känner för att riva ett järn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 *Harklar* Någon i samlingen som känner för att riva ett järn? Siana, Visst. Skirv till mig: Eyequee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Siana, Visst. Skirv till mig: Eyequee Jag kommer in innan du vet ordet av det. Vilket vill säga strax. Har har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Kan tyvärr inte... Men är alla i Windia? Jag är med. Spelet verkar vara sött. Tankade ner det när jag vaknade men.. Jag fick helt enkelt inte tid att starta det^ Värt att starta nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag är med. Spelet verkar vara sött. Tankade ner det när jag vaknade men.. Jag fick helt enkelt inte tid att starta det^ Värt att starta nu? Ja! Tänk bara på att om du startar det nu kommer du fastna i ett par timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ja! Tänk bara på att om du startar det nu kommer du fastna i ett par timmar. Spelar du nu Siana? Vad heter din char? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Någon annan som är med? Den ondskefulle T-Ryder lämnade mig. Bleeh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Någon annan som är med? Den ondskefulle T-Ryder lämnade mig. Bleeh. Vad heter du da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vad heter du da? Siiana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Vill någon som är högre än lvl 11 hjälpa mig sen att gå upp en lvl så jag kan skaffa mitt jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Vill någon som är högre än lvl 11 hjälpa mig sen att gå upp en lvl så jag kan skaffa mitt jobb? Efter skolan isåfall. är hemma typ hemma 15.15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag har gjort en ny dude, blev så less på min bågskytt. Han ska bli magiker. Han är på level 6 just nu.:"> *EDIT* Han heter Siiana (Var tvungen att dra ut på någon annan vokal nu *Fniss*) BUDDY! Magicians är VÄLDIGT dyra, du kommer ångra dig snabbt d lovar jag dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Magicians är VÄLDIGT dyra, du kommer ångra dig snabbt d lovar jag dig. Word (FÖRSTA GÅNGEN TROR JAG JIPII! :D:D) Man måste köpa en massa mana potions som tar slut väldigt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Vill någon spela nu eller? (Går in nu... Kollar här lite då och då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Word (FÖRSTA GÅNGEN TROR JAG JIPII! :D:D) Man måste köpa en massa mana potions som tar slut väldigt snabbt. Meh! Säg inte att jag behöver byta gubbe en tredje gång! Skapar väl en Warrior också då... *EDIT* Fine, min tredje och sista karaktär. Det är denna jag kommer använda. Sianas karaktär: Erandiuil- BUDDY REQUEST! Harharhar. Redigerad 16 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts