Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej.. :( Jag är Lv 48 nu.. blir 49 i veckan och förhoppningsvis 50 på måndag. B) Btw, Howie är detdu som har köpt tillbaka alla dina saker? Eller är det hackarna?

Vad heter du i spelet då?...och vilken värld?? :D

Och de e troligen hackern som har köpt kläderna på howierob :'(

Men allfall om du skulle få tillbacka han så e han lvl 77 howie xD

Redigerad av xXxGemagexXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För hackers nej.. :shifty: Man ser nästan aldrig hackers nu längre.. Iallafall inte vac-hackers eller godmode hackers och sånt som syns..

Nej, för dom har gjort übergame-guard #1. Det är dåligt.

eMS, fungerar iallafall, är lvl 31 nu igen.. Har inte spelat så mycket.

Gör ännu en spearman.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För oss icke-hackers är det bra, för er är det dåligt.. Vet faktiskt inte om jag tycker att det spelar så stor roll om det finns lite hackers här och där.. Men ändå.. Många blir skit irriterade.. :shifty: Btw, hur många Levels kan t. ex. du ta på en dag om du är Level 30? (Med hacks) Och föresten.. Har hört att man bara kan vara på typ 4 chanels, hur fan ska man kunna PQa då? Det borde bli typ 509 ggr så svårt att komma in.. :(

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För oss icke-hackers är det bra, för er är det dåligt.. Vet faktiskt inte om jag tycker att det spelar så stor roll om det finns lite hackers här och där.. Men ändå.. Många blir skit irriterade.. :shifty: Btw, hur många Levels kan t. ex. du ta på en dag om du är Level 30? (Med hacks) Och föresten.. Har hört att man bara kan vara på typ 4 chanels, hur fan ska man kunna PQa då? Det borde bli typ 509 ggr så svårt att komma in.. :(

Hur exakt kan det göra spelet tråkigare för dig?

Dessutom frågade du ju mig om hacks på msn, gah..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor