Nik. Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Yey! lvl 50 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Grattis! Vad heter du i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Grattis! Vad heter du i spelet? I spelet (global) heter ja gemage på windia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Okej.. Jag är Lv 48 nu.. blir 49 i veckan och förhoppningsvis 50 på måndag. Btw, Howie är detdu som har köpt tillbaka alla dina saker? Eller är det hackarna? Redigerad 1 augusti, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Okej.. Jag är Lv 48 nu.. blir 49 i veckan och förhoppningsvis 50 på måndag. Btw, Howie är detdu som har köpt tillbaka alla dina saker? Eller är det hackarna? Vad heter du i spelet då?...och vilken värld?? Och de e troligen hackern som har köpt kläderna på howierob :'( Men allfall om du skulle få tillbacka han så e han lvl 77 howie xD Redigerad 1 augusti, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag heter FiskfejS ( ) Och spelar i Broa.. Jag började spela innan jag såg den här tråden annars hade jag spelat i windia.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Okej.. Jag är Lv 48 nu.. blir 49 i veckan och förhoppningsvis 50 på måndag. Btw, Howie är detdu som har köpt tillbaka alla dina saker? Eller är det hackarna? Han som köpte mitt account sålde det på eBay för 20 dollar, han som har det nu är en hacker i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Haha okej.. Jag såg en Lv 136 Dk idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Humm...de e inte så mycke aktivitet på denna tråd numera... e de bara för alla sitter vi eu-ms och prässar skiten ur sig....? eller har alla blivigt lata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Humm...de e inte så mycke aktivitet på denna tråd numera... e de bara för alla sitter vi eu-ms och prässar skiten ur sig....? eller har alla blivigt lata? Inte direkt, tror inte så många spelar nu på betan, allt kommer ju tas bort ändå senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Hur länge är betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Anledningen till att det inte diskuteras något är antagligen att det inte händer något, eller att ingen har något att berätta.. Det var lättare när alla körde Gms.. Jag håller fast vid gamla hederliga Gms.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Håller med ThuuG, jag håller mig till Bera , ialafall tilsl betan är slut, 2 levlar och 500 tusen på en dag, fortsätter jag så här så får jag tredje jobbet om ca 1 en on halv vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Joo Gms Ownar.. Iallafall än så länge. Level Santa? Btw, tog en kul screen idag.. Redigerad 1 augusti, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ingen skriver.. :'( Ajja, Lv 49 nu men inget 50 på måndag dock. Men det blir väl nån gång nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 GMs är så jävla buggigt, alla hackers som blev bannade blev unbannade vid den senaste patchen. Dom har kunnat ta sina pengar och lagt över till sina accounts som dom startat nu, så GMs är inget vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) För hackers nej.. Man ser nästan aldrig hackers nu längre.. Iallafall inte vac-hackers eller godmode hackers och sånt som syns.. Redigerad 5 augusti, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 För hackers nej.. Man ser nästan aldrig hackers nu längre.. Iallafall inte vac-hackers eller godmode hackers och sånt som syns.. Nej, för dom har gjort übergame-guard #1. Det är dåligt. eMS, fungerar iallafall, är lvl 31 nu igen.. Har inte spelat så mycket. Gör ännu en spearman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) För oss icke-hackers är det bra, för er är det dåligt.. Vet faktiskt inte om jag tycker att det spelar så stor roll om det finns lite hackers här och där.. Men ändå.. Många blir skit irriterade.. Btw, hur många Levels kan t. ex. du ta på en dag om du är Level 30? (Med hacks) Och föresten.. Har hört att man bara kan vara på typ 4 chanels, hur fan ska man kunna PQa då? Det borde bli typ 509 ggr så svårt att komma in.. Redigerad 5 augusti, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 För oss icke-hackers är det bra, för er är det dåligt.. Vet faktiskt inte om jag tycker att det spelar så stor roll om det finns lite hackers här och där.. Men ändå.. Många blir skit irriterade.. Btw, hur många Levels kan t. ex. du ta på en dag om du är Level 30? (Med hacks) Och föresten.. Har hört att man bara kan vara på typ 4 chanels, hur fan ska man kunna PQa då? Det borde bli typ 509 ggr så svårt att komma in.. Hur exakt kan det göra spelet tråkigare för dig? Dessutom frågade du ju mig om hacks på msn, gah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts