Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Samma här...och de e ju inte heller så stor medning att spela nu när gubben försvinner sen allfall....lirar på scania (global) Jag håller mig till bera iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Samma här...och de e ju inte heller så stor medning att spela nu när gubben försvinner sen allfall....lirar på scania (global) Jag spelar för att det är kul att få vara med när ett spel skapas eller, det är ju inte hela spelet som skapas nu utan själva.. vad ska man säga, servern? Kul att vara med om att få lira beta iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 MEEN! Det ska ju funka nu.. Be till gud att dom fixar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Bah, jag gjorde det den krånliga vägen och installerade om skiten, funkar fortf inte.. Några nyheter? Okej, nu har det kommit upp: Hello, Maplers! We are experiencing some technical difficulties and to ensure the best MapleStory experience, we are postponing the opening of closed-beta service to 13:30 CET (GMT+2). We apologise for the inconvenience and we appreciate for your patience and kind understanding. Thank you and Happy Mapling! -The Europe MapleStory Staff- Se det på den ljusa sidan, det kommer idag.. Redigerad 27 juli, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Bah, jag gjorde det den krånliga vägen och installerade om skiten, funkar fortf inte.. Några nyheter? Okej, nu har det kommit upp: Hello, Maplers! We are experiencing some technical difficulties and to ensure the best MapleStory experience, we are postponing the opening of closed-beta service to 13:30 CET (GMT+2). We apologise for the inconvenience and we appreciate for your patience and kind understanding. Thank you and Happy Mapling! -The Europe MapleStory Staff- Se det på den ljusa sidan, det kommer idag.. Kommer bara betan eller hela spelet idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Kommer bara betan eller hela spelet idag? Betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Haha, nu ändrade dom till 14:30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Snart är det väl ändrat till 15:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Snart är det väl ändrat till 15:30 Eller nästa Vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Typiskt Wizet, ändrar alltid saker, bland annat i jMS serverchecks, säger att dom ska vara 30 min, slutar med att dom är runt 5 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Typiskt Wizet, ändrar alltid saker, bland annat i jMS serverchecks, säger att dom ska vara 30 min, slutar med att dom är runt 5 timmar Detta är ju inte Wizet då men.. Nexon heter dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Santa måste bara säga en sak det stavas "ut" inte "utt" som du skriver hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Santa måste bara säga en sak det stavas "ut" inte "utt" som du skriver hela tiden Du, jag satt uppe hela jävla natten med hopp om att det skulle gå att köra! så förlåt mig att jag inte har sovit nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Du, jag satt uppe hela jävla natten med hopp om att det skulle gå att köra! så förlåt mig att jag inte har sovit nåt! Sover du aldrig? Kolla din sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozman Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Du, jag satt uppe hela jävla natten med hopp om att det skulle gå att köra! så förlåt mig att jag inte har sovit nåt! Vad fan har det att göra med att du stavar "utt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Vad fan har det att göra med att du stavar "utt" När man är trött kanske man inte stavar lika bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Vad fan har det att göra med att du stavar "utt" Oftast när man e trött så har man svårt att stava rätt pga: men oftast e trätt i händer fingrar och orkar inte hålla dom stadigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Oftast när man e trött så har man svårt att stava rätt pga: men oftast e trätt i händer fingrar och orkar inte hålla dom stadigt... Det står fortfarande "utt" i hans sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Det står fortfarande "utt" i hans sig Men förlåååååt mig för att jag råka stava fel för att jag inte lyssnar på lektionerna då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ingen fara Santa, det finns många andra dyslektiker här på sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts