Nik. Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Haha de e ju 1 timme och 5 min kvar då hur som hälst vad ska ni bli och heta? själv ska ja va fire mage och heta gemage om de går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Haha de e ju 1 timme och 5 min kvar då hur som hälst vad ska ni bli och heta? själv ska ja va fire mage och heta gemage om de går Ska heta JSHC, ska antingen vara bowman eller warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=239 Se, sverige har GMT +1 såg just en sak, offset så är det gmt +2.... offset betyder vintertid va? så det börjar om...... 5 MIN shiii paniiiik Iallfall, namn: Gemeni Cleric aeger START NU!!! DET FUNKAR Redigerad 27 juli, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Patchar Min patcher verkar ha hängt sig eller nåt :S Redigerad 27 juli, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Hello, Maplers! Finally, we are starting the Closed-Beta of MapleStory Europe. Let's begin our journey into the MapleStory. <Game> - Currently English, German, Dutch, Spanish version of MapleStory is available. (French version of MapleStory is coming soon!) - Maple Island, Victoria Island, Orbis of Ossyria, El Nath is available in this version. <Event> - While travelling through Maple Island, you could receive a gift from the Europe MapleStory Closed-Beta Service event. < Item > - All game items are available through monsters and quests in Maple Island, Victoria Island, Orbis of Ossyria, and El Nath. We hope you enjoy the new versions of Europe MapleStory. Happy Mapling! -The Europe MapleStory Staff- Wooo vi har el nath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Vafan, inga nick funkar för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nått är fel, inget nick funkar.... men dom som får det att funka, chanel 1 To fullly enjoy MapleStory, you need to patch from the last client to our newly released client. If the auto patch does not work, please visit our webpage (Guide > Download) to download the manual patcher. If the manual patcher does not work either, we then suggest you download the new client again. Thank you and happy Mapling! - The Europe MapleStory Staff - Vet inte om det har med det att göra, men jag ska prova iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Gick inte att patcha, men det går ju fan inte att ladda ner spelet nu? Hittar det inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Fan va irrteread jag blir på att man måste rolla! har tänkt att gå archer så får sitta och vänta tills ja har 4 i Luck och intellect Aja, innan jag fortsätter ska jag iväg å köpa lite dricka, fakitskt coca cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Santa, funkar det för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Santa, funkar det för dig? vet inte, manual patchern är på 77% just nu, jags skriver nåt här om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jag laddar ner nya versionen, manuella patchen funkade inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Har ingen dator att spela på!! :'( Några skillnader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Vet inte, ingen har fått det att fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Det börjar väl ändå klockan 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Går inte att starta nu,står att dom har nån server chack, står det de för er med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Asså, vi har fått igång spelet o servrarna e uppe, men man kan inte skapa chars Hmm, jag laddar ner install så jag vet inte Redigerad 27 juli, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Är det nån som har install filen jag behöööööööööööööööööööööööver!! Redigerad 27 juli, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ok, kommer det inte att funka idag, (skapa gubbe), så kommer jag tamefan skite i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ok, kommer det inte att funka idag, (skapa gubbe), så kommer jag tamefan skite i det Samma här...och de e ju inte heller så stor medning att spela nu när gubben försvinner sen allfall....lirar på scania (global) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts