Halo Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Har precis fixat hem det men nu undrar jag varför jag itne kan göra något. Antingen är det mig eller så är det maplestory som gör något. Får upp denna ruta när jag ska klicka igång det: http://img245.imageshack.us/img245/1468/maplezc4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Har precis fixat hem det men nu undrar jag varför jag itne kan göra något. Antingen är det mig eller så är det maplestory som gör något. Får upp denna ruta när jag ska klicka igång det: http://img245.imageshack.us/img245/1468/maplezc4.jpg Det har med maplestory att göra, ingen annan som kan köra heller lika bra att vänta o se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Märkte just en sak när jag kollade runt på sidan, http://www.mapleeurope.com/guide/download.aspx kolla ovaför där "Zip" nerladdnings filen är, det står: DO NOT DOWNLOAD IF YOU DO NOT HAVE A MAPLESTORY ACCOUNT. THE BETA TEST SIGNUPS ARE CLOSED AND YOU CANNOT ACCESS THE SERVICE WITHOUT AN ACCOUNT. WE THANK YOU FOR YOUR INTEREST AND HOPE YOU CAN JOIN US AFTER THE TEST. Vilket betyder att dom har stängt registrationen, vilket betyder att dom gör nåt iallfall, bara att vänta och se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 The 1st closed-beta registration will end on 27th of July, Noon CET (GMT+1). Upon the termination of the registration period, the European MapleStory closed-beta testing will immediately begin and all the registered users may come and join the game. Unfortunately, the French version of MapleStory will not be available for play on this date. However, please be assured that we are putting all our effort to bring the French version of MapleStory as soon as possible. Please make sure that you visit our website for the latest on Europe Maple Story. Thank you and Happy Mapling! - The Europe Maple Staff - SE!!! Sa ju att det skulle vara nån gång på dagen! INTE precis klockan 02:00!!! Då höll jag mig vaken hela natten i onödan.... men men, livet fortsätter *Stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nu är det klart Enligt vad jag läst på sidor, och vad jag fattar av det dom säger på sidan ( Noon CET (GMT+1). ) så kommer det att vara klockan 12:00 hoppas att det stämer nu ialflall så, ungefär vid 12:30 , 12:45 så möts dom som ska köra På kanal 20, lith harbour, vid banken (längst till höger) Jag hopaps att det är några som är vakna då, för jag orkar inte vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Om jag har fattat de rätt så kommar maple erope funka vid 12 tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Om jag har fattat de rätt så kommar maple erope funka vid 12 tiden? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Yaaay! Vaknade innan dom öppnade Gomorron gubbs. Snart lite beta testande då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ja Gaah! de e ju 1 timme kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Omg, historian upprepar sig.. Samma långa väntan som inatt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ok, alla vet när,var, och vilken kanal vi ska träffas på va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Tror det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 HALV TIME KVAR Var bara tvunget att säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) *Fniss*. Har det öppnat ännu? Håller på å ladda ner det för tillfället så man kanske hinner få nå bra nick. Redigerad 27 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Hade tråkigt inatt , så jag lekte lite med Paint, och kolla vilken fin Signatur det blev Redigerad 30 september, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Shisses 20 min kvar....och jag minns inte vart vi skulle mötas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Snodde den Santa Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Det går inte att spela kl 12:00 svensk tid. Vi är GMT +2 och det börjar kl 12:00 GMT +1. Alltså kl 13:00.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Shisses 20 min kvar....och jag minns inte vart vi skulle mötas Lith Harbour klockan 12:30-12:45 eller nåt, chanell 20 Längst till höger 15 min kvar... *Darrar* Det går inte att spela kl 12:00 svensk tid. Vi är GMT +2 och det börjar kl 12:00 GMT +1. Alltså kl 13:00.. Har inte vi GMT+1? snälla säg att vi har det Redigerad 27 juli, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Vi är väl ändå +1? (GMT +01.00 Amsterdam, Berlin, Bern, Stockholm, Wien Santa e inte ch 20 fransk server? E det inte så att 1 o 2 e engelska osv.. Redigerad 27 juli, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts