JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Hittade en sak på en Fan sida, altså att den kan starta om typ 22 timmar klockan 23:59 ( 1 minut innan 28 juli) Blir lite små rädd nu Dom borde ju skriva något på sidan ffs.. Inget forum eller nått, bara massa annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Europe MapleStory game can be played from 27th July 2006 and onwards. Läs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Europe MapleStory game can be played from 27th July 2006 and onwards. Läs. Det står ingen tid det går att köra, kan vara när som helst under dagen JAG KOMMER VÄNTA HELA NATTEN OM JAG SÅ MÅSTE!!!!! Redigerad 27 juli, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Det står ingen tid det går att köra, kan vara när som helst under dagen Den 27e juli börjar 00:00, dom kan inte mena något annat. Det skulle ha startat nu, dom har gjort någoonting fel (Förvånande?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Europe MapleStory game can be played from 27th July 2006 and onwards. Läs. Alltså, dom borde skriva varför betan inte e igång, om dom har problem med servern eller så.. Då slipper vi sitta här och vänta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Den 27e juli börjar 00:00, dom kan inte mena något annat. Det skulle ha startat nu, dom har gjort någoonting fel (Förvånande?). Har du tänkt på att det är tidsskillnader i europea? dem kanske gå efter något annat land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Har du tänkt på att det är tidsskillnader i europea? dem kanske gå efter något annat land MEN JA, tror du jag skulle sitta klockan TVÅ och försöka annars. Det var då en jävla massa frågeställningar när ni borde förstå att dom är slynor och inte kan fixa i tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 MEN JA, tror du jag skulle sitta klockan TVÅ och försöka annars. Det var då en jävla massa frågeställningar när ni borde förstå att dom är slynor och inte kan fixa i tid. Ta det lite lugnt, alla är inte lika kunniga som du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jaja, nu går vi ut och går. Är det inte fixat tills senare så cuttar vi oss själva. Alla är med på det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nja, kanske lite sent att gå ut o gå bland alla supande fjortisar? Vi bor nog lite för långt ifrån varandra också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 MEN JA, tror du jag skulle sitta klockan TVÅ och försöka annars. Det var då en jävla massa frågeställningar när ni borde förstå att dom är slynor och inte kan fixa i tid. Jo, men dem har ännu inte gett någon tid. Dem har bara sagt att det ska öppnas den 27 juli. Ha inte så brottom! Gör något annat medans istället för att sitta och kalla dem slynor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ne...... håller med howhow, jag drar utt i kylan ett tag, får se hur länge jag står utt i t-shirt och kalsonger..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Något nytt om betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Något nytt om betan? Inget nytt, kom nyss in,slår vad om att det kommer gå på morgonen, typ 09:00 eller nåt bara för att jävlas med oss om väntar hela natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Skulle fan inte förvåna mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Skulle fan inte förvåna mig Jag skiter i det, JAG SKA VARA UPPE HELA NATTEN!!!! Jag skiter i hur länge jag måste vänta!!! Jag skiter i att morsan får damp!!!! Jag skiter i att jag kanske inte får åka till mantorp park för att se drag racing..... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jag kan inte ens logga in på hemsidan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jag kan inte ens logga in på hemsidan nu. Säker på att du skriver in rätt? för jag kan logga in på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Säker på att du skriver in rätt? för jag kan logga in på sidan Helt säker EDIT: Kom in nu! *Puh* Redigerad 27 juli, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Helt säker hmmm, prova lite till, annars kanske du borde skapa en ny, eller prova lite till men kolla på mailet du fick från dom när du registrerade dig, o dubbel kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts