JSHC Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Jag tycker vi träffas i första staden på Victoria, då har alla gjort sig bekväma osså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozman Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Hoppas att det finns beginner skills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Inte jättelångt kvar nu grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) *Gone with the wind* Redigerad 26 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Åhh, denna eviga väntan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Hoppas att det finns beginner skills Hoppas kan man ju alltid, snail shell kan ju vara bra att ha i början, men sen så suger den, Helnings saken funkar inte för min gubbe och fjädern ger helt enkelt liiite fart en liiiiten stund Jag tycker vi träffas i första staden på Victoria, då har alla gjort sig bekväma osså Låter bra, alla träffas vid Lith harbor typ halv/kvart i 3? då borde dom flesta kommit upp till lvl 8 eller 10 om det nu inte är helt fullt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Låter bra, alla träffas vid Lith harbor typ halv/kvart i 3? då borde dom flesta kommit upp till lvl 8 eller 10 om det nu inte är helt fullt Risken finns ju att det blir ruskigt fullt, men, man kan ju alltid hoppas att det inte är jättefullt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Risken finns ju att det blir ruskigt fullt, men, man kan ju alltid hoppas att det inte är jättefullt Jaaa det är ju sant,så vi borde ju träffas vid ett specielt ställe i lith, tex där bank gubben är? (längst till höger nära portalen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Jaaa det är ju sant,så vi borde ju träffas vid ett specielt ställe i lith, tex där bank gubben är? (längst till höger nära portalen) Vi får se Vi hinner nog talas vid innan dess ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Vi får se Vi hinner nog talas vid innan dess ska du se. aa det hinner vi nog, men nu är det mindre än en halv timme kvar... undra vad som finns på betan *Drömmer sig bort* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Vart e howhow o resten av gruppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Vart e howhow o resten av gruppen? Vet inte, men hoppas att dom kommer ialfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Annars blir jag ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Ja vi är här, jag ska inte powerlevla på betan. Bara onödigt eftersom karaktärerna kommer nollställas efter betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Ja vi är här, jag ska inte powerlevla på betan. Bara onödigt eftersom karaktärerna kommer nollställas efter betan. Sant, men kan vara kul att ha äran att vara högst level Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Puh, trodde vi hade förlorat dig howhow Jag ska då bara testa betan ikväll sen ska jag börja med vanliga maple igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Puh, trodde vi hade förlorat dig howhow Jag ska då bara testa betan ikväll sen ska jag börja med vanliga maple igen Jag har inget att gå tillbaka till, eftersom jag blev hackad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Du kan ju alltid starta nytt med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Jag är VÄLDIGT säker på att jag kommer stanna, men jag kanske kör global nån gång ibland när dom har server checks etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Du kan ju alltid starta nytt med mig? Vet du? Du är väldigt brun runt munnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts