Santa Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Bra att det inte går att registrera sig om man bor utanför Europa. Ska nörda som fan. Nae, tycker inte att du ska göra det precis på betan, det är då alla "GMs" är aktiva, rapporterar man kommer dom på en gång så va det iallfall på Betan tilll Global Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Nae, tycker inte att du ska göra det precis på betan, det är då alla "GMs" är aktiva, rapporterar man kommer dom på en gång så va det iallfall på Betan tilll Global Nörda = Hacka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Nörda = Hacka? beror på hur man tolkar det, jag tar nörda som= ZoMg M0SeS pL0X!111 eller på nåt annat sätt irritera andra, eller försöka att göra ett litet "scam" men men, beror som sagt på hur man tolkar det Redigerad 21 juli, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Nu torsdag när servrarna öppnar för första gången på EMS, så kommer HOWHOW att bli som "Den-där-killen-på-DrPhil" som vart instängd i sitt eget hem.. No kidding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 beror på hur man tolkar det, jag tar nörda som= ZoMg M0SeS pL0X!111 eller på nåt annat sätt irritera andra, eller försöka att göra ett litet "scam" men men, beror som sagt på hur man tolkar det Haha, moses. Vet du om gubben blir återställd eller liknande efter betan är slut? Det sägs ha varit på på Global. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Haha, moses. Vet du om gubben blir återställd eller liknande efter betan är slut? Det sägs ha varit på på Global. tror det,man borde få ha kvar gubbarna, På Global (fan va jag ska jämföra) under tiden betan höll på, så kunde man prata med "nemi" tror jag hon hette(finns vis skeppet i lith harbor) så skulle man få "Mark of beta", med statsen : +1 Str +1 DEX +1 Int +1 LUK och 15 Def. ialflall vad jag har läst så man borde ju ha kvar gubbarna, hur ska man annars få hatten? P.S det är en hatt! den duger iallfall ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Eftersom man kan börja spela om 3 dagar, (nästan 2 eftersom det ska gå klockan 12 på natten (00:00)) så jag hade tänkt redan nu att fråga vad ni ska använda för namn och respektive class Själv så ska jag heta Ceiric eller Gemeni (Fråga inte varför) och jag hade tänkt vara cleric (Heal+Tree Dungeon Monkey Forest = ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 och jag hade tänkt vara cleric (Heal+Tree Dungeon Monkey Forest = ) = Det långtråkigaste ever. Jag ska ialafall vara fighter igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 = Det långtråkigaste ever. Jag ska ialafall vara fighter igen Långtråkigt kanske det är, men när det är x2 exp, då kan man gå upp en eller fler levlar, sist gick jag upp 3 st på 2 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Långtråkigt kanske det är, men när det är x2 exp, då kan man gå upp en eller fler levlar, sist gick jag upp 3 st på 2 timmar Det är inte dubbel exp med Cleric, när man är priest får man holy symbol som ger 1/2 dubbel exp när den är maxad, men det fungerar bara bra om man har ett fullt party som gör att experiencen blir delad så man inte får ett skit ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Det är inte dubbel exp med Cleric, när man är priest får man holy symbol som ger 1/2 dubbel exp när den är maxad, men det fungerar bara bra om man har ett fullt party som gör att experiencen blir delad så man inte får ett skit ändå. Han menar väll dubbel exp events ? Som när maple fyllde 1 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Bah.. 2 långa dygn kvar.. Dom kommer att kännas som 2 år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Han menar väll dubbel exp events ? Som när maple fyllde 1 år Vafan har det med Clerics att göra? Dom levlar seeegt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Vafan har det med Clerics att göra? Dom levlar seeegt. Inte om det är en stoooor spawn med tex zombie lupins som normalt ger 77exp, som då ger 154 exp styck. och det såg utt som man fick 2x exp när man helade ochså, Och så har dom lätt att komma in i Ludi party quest eftersom MÅNGA där behöver nån som helar (dom sparar då på mesos eftersom dom slipper hela sig själva) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Alla jobb levlar snabbt, om man hackar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozman Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Mapleeurope om 25 timmar och 15 minuter Redigerad 25 juli, 2006 av Ozman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Ozman ditt lilla svin. Du menade väl 24 timmar och 14 min? Ska fantasirunka och tänka på morgondagens mapleinvigningen ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jag som nästan var helt trött på maple ska nog to.m börja nu igen : D Bara wizet svinen inte blockerar alla hacks hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozman Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jag som nästan var helt trött på maple ska nog to.m börja nu igen : D Bara wizet svinen inte blockerar alla hacks hela tiden Jag med, när hacksen slutade funka vart jag så ledsen att jag slängde bort allt :'( Ozman ditt lilla svin. Du menade väl 24 timmar och 14 min? Ska fantasirunka och tänka på morgondagens mapleinvigningen ikväll. jajaja det vart lite fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jag som nästan var helt trött på maple ska nog to.m börja nu igen : D Bara wizet svinen inte blockerar alla hacks hela tiden Jag brukar köra ärligt o reportera alla hackare o sånt, men sen inge GMs aldrig kommer så orka jag inte göra nåt längre, kanske ska raportera o sånt på eMS med om jag inte ändrar mig *host*hjälp mig att hacka*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts