T-Ryder Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Howhow, du måste ju fan snart vara Lv 60+? vilken lvl är du? Om du menar enbart på MapleSEA, så ja, men annars nej. Min gubbe är lvl 50 och väldigt orörd. Fast nu har du nog hunnit levla. Hacken funkar inte längre så han är typ lvl 50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Hacken funkar inte längre så han är typ lvl 50 Okej, men högt ändå, jag är 46. Vad kan man få för en bonehelm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Yo howie, du karnse kan lära mig lite om hacks? vore kul att kunna lite skit om maple också (:!!! Kontakta mig via msn (niklas_ado@hotmail.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Yo howie, du karnse kan lära mig lite om hacks? vore kul att kunna lite skit om maple också Kontakta mig via msn (niklas_ado@hotmail.com) Fniss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Hacken funkar inte längre så han är typ lvl 50 Yo howie, du karnse kan lära mig lite om hacks? vore kul att kunna lite skit om maple också Kontakta mig via msn (niklas_ado@hotmail.com) Efter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Slitit lite, det fungerar igen. En sak som inte är lika roligt är att min Howierob (lvl 74) har blivit hackad och alla föremål har slängts iväg. Onödigt. Redigerad 19 juli, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Slitit lite, det fungerar igen. En sak som inte är lika roligt är att min Howierob (lvl 74) har blivit hackad och alla föremål har slängts iväg. Onödigt. Eller så har han fört över alla föremål till sin riktiga gubbe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Eller så har han fört över alla föremål till sin riktiga gubbe ? Spelar väl ingen roll, det är borta ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Det är den typen av hackers jag hatar. Lv howhow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Visa lite nu lite sympati för HOWHOW.. Någon har förstört hans livsverk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Slitit lite, det fungerar igen. En sak som inte är lika roligt är att min Howierob (lvl 74) har blivit hackad och alla föremål har slängts iväg. Onödigt. OMFG NEEEEEEEEEEEEEEJ!!! inte gamma hedliga howierob! :'( E de därför jag/alla? blev kickade ur guildet? :'( :'( :'( Redigerad 20 juli, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 OMFG NEEEEEEEEEEEEEEJ!!! inte gamma hedliga howierob! :'( E de därför jag/alla? blev kickade ur guildet? :'( :'( :'( Ja, dom kunde åtminstone ge fan i guilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Joo, och ni visste att Tiger hade blivit hackad va? Han var ju högst Lv på Mapleglobal.. Lv 157.. Och sen hänger hackarna som hackade honom i forumet och skriver massa skit.. Jag tycker faktiskt riktigt synd om honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Europe Maplestory Ok, jag har kört maplestory ett littet tag ( lvl 43 assasin ) men först nu kollar jag i off-topic tråden o ser maplestory Iallfall, många av er tror jag ialflall kör "Global" versionen, men om ni ville veta, så håller Maplestory "Europe" på, (beta testar snart!!) Själv så tänker jag köra där, eftersom det är EU, så kommer tiden att bli ganska exakt (Lätt att veta när GM-Events är) för er som är intereserade att beta-testa, http://www.mapleeurope.com/index.aspx The closed-beta registration is only available from 20th July, Midnight to 27th July, Midnight. Please make sure that you register within the given date and time to enjoy the first European version of MapleStory. Thank you and Happy Mapling! -The MapleStory Staff- Tyvärr så måste man vänta tills registrations tiden är slut (27 juli) sen tror jag att man kan köra, så det går alltså inte än (jag har provat) Jag vet inte om allt som redan finns i Global kommer finnas (Ossyria , tredje jobbet , Ludibrium , Zakum , etc etc) man kan alltid hoppas Men men, hoppas att man kommer träffa många här ifrån där Redigerad 20 juli, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Vilken värld kör ni på i MSEA`? Jag tankar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Har blivit medlem på MapleEurope nu. Tankade det, tog 6 minuter Ska installera snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Har blivit medlem på MapleEurope nu. Tankade det, tog 6 minuter Ska installera snart. Det är inte direkt bråtom, Man kan inte köra förän registrationen är klar (27 juli) sen ska man för hoppningsvis köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Det är inte direkt bråtom, Man kan inte köra förän registrationen är klar (27 juli) sen ska man för hoppningsvis köra Jag vet. Reser bort imorgon så det är lika å fixa klart allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Jag vet. Reser bort imorgon så det är lika å fixa klart allt. jaha, men du kommer väll hem tills 27e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Bra att det inte går att registrera sig om man bor utanför Europa. Ska nörda som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts