Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Slitit lite, det fungerar igen. :wub:

En sak som inte är lika roligt är att min Howierob (lvl 74) har blivit hackad och alla föremål har slängts iväg. Onödigt.

OMFG NEEEEEEEEEEEEEEJ!!! inte gamma hedliga howierob! :'(

E de därför jag/alla? blev kickade ur guildet? :'( :'( :'(

Redigerad av xXxGemagexXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Europe Maplestory

Ok, jag har kört maplestory ett littet tag ( lvl 43 assasin ) men först nu kollar jag i off-topic tråden o ser maplestory :)

Iallfall, många av er tror jag ialflall kör "Global" versionen, men om ni ville veta, så håller Maplestory "Europe" på, (beta testar snart!!)

Själv så tänker jag köra där, eftersom det är EU, så kommer tiden att bli ganska exakt (Lätt att veta när GM-Events är)

för er som är intereserade att beta-testa,

http://www.mapleeurope.com/index.aspx

The closed-beta registration is only available from 20th July, Midnight to 27th July, Midnight. Please make sure that you register within the given date and time to enjoy the first European version of MapleStory.

Thank you and Happy Mapling!

-The MapleStory Staff-

Tyvärr så måste man vänta tills registrations tiden är slut (27 juli) sen tror jag att man kan köra, så det går alltså inte än (jag har provat)

Jag vet inte om allt som redan finns i Global kommer finnas (Ossyria , tredje jobbet , Ludibrium , Zakum , etc etc)

man kan alltid hoppas

Men men, hoppas att man kommer träffa många här ifrån där :huh:

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor