Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

Lajnux-imitation:

Jag vill lära mig hacka sen lär mig hacka fan vad ballt att hacka jag måste veta hur man hackar snälla snälla snälla snälla ni skulle vara så superdupergrymt schyssta om ni lärde ut det till mig jag kommer inte sprida det vidare jag lovar kan dom här ögonen ljuga? :)

Jag vill inte lära mig hacka. Jag kör rätt och slätt och fuskar aldrig på online-spel. Inte för att jag räknar hack till fusk, iochmed att det funkar, och inte är nåt som tillverkaren har programerat in. Eller nåt... Blargh, detta vart ju nästan totaltspam. Har inte spelat MS på pretty länge nu, fortfarande i level 13 ;) . Hmm... *öppnar upp Google och söker på "MapleStory hack"*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lajnux-imitation:

Jag vill lära mig hacka sen lär mig hacka fan vad ballt att hacka jag måste veta hur man hackar snälla snälla snälla snälla ni skulle vara så superdupergrymt schyssta om ni lärde ut det till mig jag kommer inte sprida det vidare jag lovar kan dom här ögonen ljuga? :)

;)

Mjo, Lajnux, ge upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite offtopic, HOWHOW, du har blockat mig eller? Jag vill ju snakkkkka med dig. :'(

Svårt att tillföra till tråden när jag inte kan spela spelet. Ingen som vet vad jag ska göra än? Skärmen slutar alltså svara när jag startar spelet (hör fortfarande ljudet, kan tabba ur så svarar skärmen igen).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha, tyck va fan ni vill.

Och Stellhell, vad vet du om jag kommer lära mig hacka eller inte?

Men vafan. Jag ger upp, finns ju ändå ingen här som skulle kunna vara lite snäll utav sej och lära mig.

Och säger någon imot någon så behöver ju inte 5 till säga imot. Vad har det blivit för fel på detta forum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan. Jag ger upp, finns ju ändå ingen här som skulle kunna vara lite snäll utav sej och lära mig.

Och säger någon imot någon så behöver ju inte 5 till säga imot. Vad har det blivit för fel på detta forum?

Du är helt fel sorts person för att hanskas med hacking.

Skulle du lägga vantarna på ett hack så skulle du vara bannad efter 10minuter. Jag är bombsäker på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett hack är inte att du laddar ner "Maplestory Hacker 1.33.7" och väljer "hmm..jag ska ha 100 i hälsa, alla dom megacoola vapnena och jag vill ha klarat alla uppdrag, tack" trycker på okej och har megaskills. Har ingen aning om Maplestory är webbaserat eller inte. Vet du vad en SQL-Injection är? GET-variabler?

Om det är ett vanligt program, vet du vad en debugger är? Reverse engineering?

Det krävs kunskaper. Mer än du tror. Var det inte dig som jag skulle hjälpa med att skicka in loggfil på det där spelet som hängde sig.

"Vad är loggfil"? "Hurdå?".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså?

Men då kan ju ni berätta i vilket hörn man ska börja i.

Men börja lära dig programmera eller nåt. Varför är du så desperat på att hacka? Kul när du har fått den där megacoola gubben med fullt i allt, går runt och får lite respekt av låglevel-n00bs och sen stänger du av spelet när du fattar hur kul det egentligen var.

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men börja lära dig programmera eller nåt. Varför är du så desperat på att hacka? Kul när du har fått den där megacoola gubben med fullt i allt, går runt och får lite respekt av låglevel-n00bs och sen stänger du av spelet när du fattar hur kul det egentligen var.

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

Men snälla någon. Jag kanske skulle tycka att det var kul att hacka?

Detta har ju blivit ett dagis :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla någon. Jag kanske skulle tycka att det var kul att hacka?

Detta har ju blivit ett dagis :)

Ja, det är ett dagis för att du tror att någon kommer ge dig en jättefin guide om hur man hackar Maplestory i 3 lätta steg. Det är inte så lätt. Kan du något om programmering till exempel? Kan du ens mer än grunderna i Windows? Skulle du kunna göra någonting om du kom in i deras Linuxserver?

Gjorde ett litet tic-tac-toe-spel för nåt år sen i SDL. Tog lite tid att göra eftersom det var första programmet som jag skrev med SDL. En liten 10åring, min granne, ville att jag skulle visa honom hur och drog upp Paint och frågade hur man gör. Precis så tänker du.

Om du bara satsar på att hacka det första du gör åker du fast. Är du mer än 15 hamnar du i fängelse eller får böta några tusen. Är det värt det? Om det vore så lätt som du tror skulle alla hacka, försök förstå snälla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är ett dagis för att du tror att någon kommer ge dig en jättefin guide om hur man hackar Maplestory i 3 lätta steg. Det är inte så lätt. Kan du något om programmering till exempel? Kan du ens mer än grunderna i Windows? Skulle du kunna göra någonting om du kom in i deras Linuxserver?

Gjorde ett litet tic-tac-toe-spel för nåt år sen i SDL. Tog lite tid att göra eftersom det var första programmet som jag skrev med SDL. En liten 10åring, min granne, ville att jag skulle visa honom hur och drog upp Paint och frågade hur man gör. Precis så tänker du.

Om du bara satsar på att hacka det första du gör åker du fast. Är du mer än 15 hamnar du i fängelse eller får böta några tusen. Är det värt det? Om det vore så lätt som du tror skulle alla hacka, försök förstå snälla.

Men seriöst. Tror du att jag skulle åka i fängelse för att jag använder hacks på Maplestory?

Det värsta jag skulle åka på är 60 dagars ban.

Lägg ner nu.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men seriöst. Tror du att jag skulle åka i fängelse för att jag använder hacks på Maplestory?

Det värsta jag skulle åka på är 60 dagars ban.

Lägg ner nu.

:)

Det beror på.

Om du använder SuperMegaHacker for MapleStory 1.3.37 leet script kiddie edition så kanske det funkar ett tag, sen blockar dom bakom Maplestory det efter ett tag. Då blir du kanske bara bannad.

Men om du hackar dig in på deras server, ja, fängelse eller böter. Men du skulle nog aldrig komma så långt eftersom du tror att allt ska vara jetelätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror på.

Om du använder SuperMegaHacker for MapleStory 1.3.37 leet script kiddie edition så kanske det funkar ett tag, sen blockar dom bakom Maplestory det efter ett tag. Då blir du kanske bara bannad.

Men om du hackar dig in på deras server, ja, fängelse eller böter. Men du skulle nog aldrig komma så långt eftersom du tror att allt ska vara jetelätt.

Om du trodde att jag skulle hacka mig in på deras server så har du fel.

Det jag vill är att använda vac hack. Och nej jag tror inte att det är jättelätt, om jag hade trott det hade jag provat själv.

Nu lägger vi ner så vi inte drar på oss någon varning för spam.

PM om du vill mig något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du trodde att jag skulle hacka mig in på deras server så har du fel.

Det jag vill är att använda vac hack. Och nej jag tror inte att det är jättelätt, om jag hade trott det hade jag provat själv.

Nu lägger vi ner så vi inte drar på oss någon varning för spam.

PM om du vill mig något.

Om hacket du andvänder ens skadar deras datorbas pyttepytte lite får du betala 100% av kostnaderna. Och hacken vi andvänder har te.x förstört bastun på windia bara för en använde vaccum hack där inne, och ändrade på några värden. Tror inte datorbasen skadades då men om den hade gjort det hade det inte varit små summor man skulle betalat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor