_ThuuG Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Okej, Lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Någon som vet vilken artist eller låt detta är? http://www.youtube.com/watch?v=CscRKlHl4N4...lestory%20tiger Strunta i det, låten heter Flipsyde - Someday. Redigerad 10 juli, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Någon som vet vilken artist eller låt detta är? http://www.youtube.com/watch?v=CscRKlHl4N4...lestory%20tigerFlipsyde - Someday om jag inte misstar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Okej, Lvl? typ 18 : P men jag kan lätt ta en lvl på 5-8 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Love<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Love<3 Grymma prylar Kan inte någon lära mig hur man använder hacks ? Snälla ? Redigerad 10 juli, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Grymma prylar Kan inte någon lära mig hur man använder hacks ? Snälla ? Dom jag gett till litar jag på till 100% så nej ingen kommer lära dig. Lvl 49 nu, högst på sajten igen? Redigerad 11 juli, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Det luktar MapleBot här! ni kan ju titta in på vissa forums så kan ni hitta manualer och hur man börjar använda det. Edit: om nu ändå ska hacka upp levels så kan ni iaf göra det på något bra spel. Redigerad 11 juli, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Love<3 Haha! Hackat till dig dom eller? Har du hackat Eyequee också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Det luktar MapleBot här! ni kan ju titta in på vissa forums så kan ni hitta manualer och hur man börjar använda det. Edit: om nu ändå ska hacka upp levels så kan ni iaf göra det på något bra spel. Men lilla gubben... Det finns inga bra och dåliga spel, Allt handlar om smak. Vi tar ett spel te.x tetris. Tycker man att det är grymt kul så tycker man ju såklart att det är ett bra spel. Om man nu tycker spelet är tråkigt så tycker man ju ochså att spelet är dåligt. Right ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Varför är det så farligt att lära mig hacka ? Förstår inte att man inte kan bara vara snäll och lära ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Varför är det så farligt att lära mig hacka ? Förstår inte att man inte kan bara vara snäll och lära ut. För då sprider du hacken vidare så spärrar wizet våran engine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Plus att vi vill bara vara förjävliga mot alla andra, så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Nej, jag kommer inte sprida det Grabbar,kom igen. Jag lovar och svär att jag inte kommer att sprida det vidare. Redigerad 11 juli, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Kan ni inte länka till någon hemsida där det står da Om inte sej varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Plus att vi vill bara vara förjävliga mot alla andra, så är det. Hahaha, thats the spirit! Lajnux, du om nån kommer nog aldrig lära dig hacka, bara så du vet det. *edit* Vad är det inte folk fattar? Har du ett sett att hacka ett spel så är det inte det första du gör att sprida det. Dels så kommer för mycket folk att få reda på det vilket gör att speltillverkarna kommer märka att dom hackar och banna hackarna och göra så att hacket inte fungerar. Min polare gjorde hacks till Tibia förr i tiden. Först var det bara han som hade det. Sen hans bästa vän ingame. Efter en vecka var det typ 100 pers som hade det och Tibia patchades och bannade en jävla massa folk, så hans jobb var helt i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Ja surfade en stund och hitta det här http://www.freewebs.com/maplehaxor/index.htm Har inte testat om det funka en För ja sitter på min kussins data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Ja surfade en stund och hitta det här http://www.freewebs.com/maplehaxor/index.htm Har inte testat om det funka en För ja sitter på min kussins data. Du är medveten om att allt är virus? Drog hem och skannade lite, trojaner i allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Du är medveten om att allt är virus? Drog hem och skannade lite, trojaner i allt. Grattis Lajnux! Howhow gav mig någon sida på MSN.. Får jag länka till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Grattis Lajnux! Howhow gav mig någon sida på MSN.. Får jag länka till den? Haha, javisst. Lycka till. Redigerad 11 juli, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts