_ThuuG Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 T-ryder, spelar du också Msea just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Gemage och thug.. Börja spela MapleSEA ni med, gräset är betydligt grönare på den andra sidan. Är lvl 21 swordman nu, 1 dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Hacks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Det är mycket mer hackers på cass än alla andra servers så om ni inte tänkär hacka stanna på windia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Finns windia på MSea? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Finns windia på MSea? Nej, Windia finns inte på MSea. Ingen av servrarna är samma som på det "vanliga". Förresten så tyckte jag att MSea sög, just därför att exp ratsen är precis samma. Sååå segt att gå upp i lvl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag hittade just en Nependeaths honey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag hittade just en Nependeaths honey. Howie The Great Obtainer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Någon som kan skicka/länka till hacket så man drar till sej fiender? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Någon som kan skicka/länka till hacket så man drar till sej fiender? Vad är det du säger? Nu kanske _ThuuG lämnar oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Vad är det du säger? Nu kanske _ThuuG lämnar oss Okej, jag ska inte hacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Vad är det du säger? Nu kanske _ThuuG lämnar oss Är det så farligt? Haha, nej, jag lämnar er inte, Howhow ändrade min inställning till hacks igår av någon anledning. Jag ska fortfarande inte hacka med fiskfejs, men jag kanske ska Tanka MSea och testa, det är jag dock inte helt säker på eftersom det verkar jobbigt att lära sej allt.. Edit: Blev Lv 46 idag föresten med hjälp av PQ.. Edit 2: Kan man Vac-hack-dra-till-sej nependeaths? Jag menar, dom är ju Så kallat Stationary. Redigerad 10 juli, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Kan man Vac-hack-dra-till-sej nependeaths? Jag menar, dom är ju Så kallat Stationary. Vet inte riktigt , men jag tror det. Förresten, nu när det är lungt att fråga. Är det någon som skulle kunna lära mig hacks ? Tänker mest på det att man drar till sej monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Edit 2: Kan man Vac-hack-dra-till-sej nependeaths? Jag menar, dom är ju Så kallat Stationary.Kan man dra till sig NPCs så kan man nog dra till sig några Nependeaths Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Blev lv 38 idag.Jag har köpt lv 38 dräkten och 38 wanden.det kosta 850k . Ja skulle också villa veta hur man hackar . Det skulle vara bra om någon skrev en guide i den hära topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Kan man dra till sig NPCs så kan man nog dra till sig några Nependeaths NPCs? Ja, allt är egentligen möjligt att hacka. Howie, sry att jag betedde mig störande igår på Msn.. Redigerad 10 juli, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Haha, Om vi skriver en guid här kommer den enginen vi andvänder inte vara så personlig längre och när den sprids tillräkligt lång så får Wizet syn på den. sen så så sätter dom en spärr så man inte kan andvända den längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Haha, Om vi skriver en guid här kommer den enginen vi andvänder inte vara så personlig längre och när den sprids tillräkligt lång så får Wizet syn på den. sen så så sätter dom en spärr så man inte kan andvända den längre.PM? http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Vilken fuling! T-Ryder, hackar du också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag hackar, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts