Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så om ni visste hur man hackar, skulle ni inte göra det då?

Jag såg en kille som sålt hack åt nån annan och lärt honom det.

Stod brevid när dom pratade om det i slutet, sen frågade han om jag velade köpa.

Då frågade jag för hur mycket, men 2 miljoner velade jag aldrig betala, så frågade han hur mycket jag hade,

svarade 400k bara för att se hur desperat han var efter pengar.

Och han accepterade det, men jag sa att jag inte var intresserad längre.

Så, svar på frågan, Nej!

[Edit]: Även sett andra som försökt sälja det för runt 800k - 1 miljon åt mig.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är någon som kontaktar dig och bara vill sälja hacks åt dig så är det antagligen scammers. :rolleyes:

Tack stellhell.

Och man ger inte någon hack för 400k för man tjänar kanske 2-10 miljoner om dagen bereonde på leveln.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FY FAN! ska man hacka kan man lika gärna göra de på o-ms!

Trodde du skulle köra seriöst howie...men ikke! :P

karnse ska rappotera dig :wub:

HAhahaha, Howie känner sig nog välldigt hotad nu. Hur ofta blir någon bannad på windia då ? Men om du på något sätt skulle kunna få howie bannad ska jag se till att göra livet surt för dig på windia.

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAhahaha, Howie känner sig nog välldigt hotad nu. Hur ofta blir någon bannad på windia då ? Men om du på något sätt skulle kunna få howie bannad ska se till att göra livet surt för dig på windia.

Hohohoh klart man inte ska sätta dig lilla Robin men man kan ju alltigt försöka göra han lite mer "stabil" spelare :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte sur på Howie. Grejen är att det finns hacks så att man kommer över mappen och ingen kan se eller reporta en. På det sättet vac-hackar de ostört när folk passerar eller levlar. Jag skulle aldrig hacka, och jag gillar inte att andra gör det heller, men vad ska man göra? :wub: How, om du trodde jag var sur på dig, jag är inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte sur på Howie. Grejen är att det finns hacks så att man kommer över mappen och ingen kan se eller reporta en. På det sättet vac-hackar de ostört när folk passerar eller levlar. Jag skulle aldrig hacka, och jag gillar inte att andra gör det heller, men vad ska man göra? :wub: How, om du trodde jag var sur på dig, jag är inte det.

Nej palla hacka och palla va sur :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis. Jag vet inte om jag klarar att lämna detta forum, jag ser egentligen ingen mening med det, Dvs om ni ska vara seriösa på Msea. Btw, en till sak är att mycket som har med hacks att göra är bara till för att hacka folks accounts. Inte för att det har något att göra med hackers i spelet, men det är en annan form av hackeri på maple.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis. Jag vet inte om jag klarar att lämna detta forum, jag ser egentligen ingen mening med det, Dvs om ni ska vara seriösa på Msea. Btw, en till sak är att mycket som har med hacks att göra är bara till för att hacka folks accounts. Inte för att det har något att göra med hackers i spelet, men det är en annan form av hackeri på maple.

Men de e ganska omöjligt att hacka ett annans acc i maple :wub: Pga sorf keaybord(stavning) och alla pin pass och skit

Redigerad av xXxGemagexXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis. Jag vet inte om jag klarar att lämna detta forum, jag ser egentligen ingen mening med det, Dvs om ni ska vara seriösa på Msea.
Hmm, lämna forumet p.g.a att i en tråd om ett spel finns det en forumit/spelare som hackar på en server (nu har han t.o.m byt version) som man själv inte ens spelar på? :wub:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är någon som kontaktar dig och bara vill sälja hacks åt dig så är det antagligen scammers. :wub:

Tack stellhell.

Och man ger inte någon hack för 400k för man tjänar kanske 2-10 miljoner om dagen bereonde på leveln.

Hur kommer det sig då att grabben innan köpt det och fick det å fungera? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor