Spam Snuten Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Och det tar ju på den icke hackandes tid.Så som dom bekämpar fildelning, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Svar till stellhell: Det finns något som heter Vac-Hack som gör att alla monster flyger ner till en viss punkt på mappen, vilket kan döda folk. Jag hatar också hackers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Svar till stellhell: Det finns något som heter Vac-Hack som gör att alla monster flyger ner till en viss punkt på mappen, vilket kan döda folk. Jag hatar också hackers. Exakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Hur mycket ska du ha? 10 miljoner. Och man vacc hackar inte på kartor när folk är där. Det finns inget sätt hacking förstör spelet på. Så om ni visste hur man hackar, skulle ni inte göra det då? Redigerad 9 juli, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Så om ni visste hur man hackar, skulle ni inte göra det då? Självklart. Och det jag stör mig mest på att folk helt plötsligt blir aslacka på dig för du sa att du hackade dina sista lvlar. Hade du inte sagt det hade dom inte haft en aning, och därför är det inget att bry sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Så om ni visste hur man hackar, skulle ni inte göra det då? Jag såg en kille som sålt hack åt nån annan och lärt honom det. Stod brevid när dom pratade om det i slutet, sen frågade han om jag velade köpa. Då frågade jag för hur mycket, men 2 miljoner velade jag aldrig betala, så frågade han hur mycket jag hade, svarade 400k bara för att se hur desperat han var efter pengar. Och han accepterade det, men jag sa att jag inte var intresserad längre. Så, svar på frågan, Nej! [Edit]: Även sett andra som försökt sälja det för runt 800k - 1 miljon åt mig. Redigerad 9 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Om det är någon som kontaktar dig och bara vill sälja hacks åt dig så är det antagligen scammers. Tack stellhell. Och man ger inte någon hack för 400k för man tjänar kanske 2-10 miljoner om dagen bereonde på leveln. Redigerad 9 juli, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 FY FAN! ska man hacka kan man lika gärna göra de på o-ms! Trodde du skulle köra seriöst howie...men ikke! karnse ska rappotera dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) FY FAN! ska man hacka kan man lika gärna göra de på o-ms! Trodde du skulle köra seriöst howie...men ikke! karnse ska rappotera dig HAhahaha, Howie känner sig nog välldigt hotad nu. Hur ofta blir någon bannad på windia då ? Men om du på något sätt skulle kunna få howie bannad ska jag se till att göra livet surt för dig på windia. Redigerad 9 juli, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 HAhahaha, Howie känner sig nog välldigt hotad nu. Hur ofta blir någon bannad på windia då ? Men om du på något sätt skulle kunna få howie bannad ska se till att göra livet surt för dig på windia. Hohohoh klart man inte ska sätta dig lilla Robin men man kan ju alltigt försöka göra han lite mer "stabil" spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jag är inte sur på Howie. Grejen är att det finns hacks så att man kommer över mappen och ingen kan se eller reporta en. På det sättet vac-hackar de ostört när folk passerar eller levlar. Jag skulle aldrig hacka, och jag gillar inte att andra gör det heller, men vad ska man göra? How, om du trodde jag var sur på dig, jag är inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jag är inte sur på Howie. Grejen är att det finns hacks så att man kommer över mappen och ingen kan se eller reporta en. På det sättet vac-hackar de ostört när folk passerar eller levlar. Jag skulle aldrig hacka, och jag gillar inte att andra gör det heller, men vad ska man göra? How, om du trodde jag var sur på dig, jag är inte det. Nej palla hacka och palla va sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Precis. Jag vet inte om jag klarar att lämna detta forum, jag ser egentligen ingen mening med det, Dvs om ni ska vara seriösa på Msea. Btw, en till sak är att mycket som har med hacks att göra är bara till för att hacka folks accounts. Inte för att det har något att göra med hackers i spelet, men det är en annan form av hackeri på maple. Redigerad 9 juli, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Precis. Jag vet inte om jag klarar att lämna detta forum, jag ser egentligen ingen mening med det, Dvs om ni ska vara seriösa på Msea. Btw, en till sak är att mycket som har med hacks att göra är bara till för att hacka folks accounts. Inte för att det har något att göra med hackers i spelet, men det är en annan form av hackeri på maple. Men de e ganska omöjligt att hacka ett annans acc i maple Pga sorf keaybord(stavning) och alla pin pass och skit Redigerad 9 juli, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Precis. Jag vet inte om jag klarar att lämna detta forum, jag ser egentligen ingen mening med det, Dvs om ni ska vara seriösa på Msea.Hmm, lämna forumet p.g.a att i en tråd om ett spel finns det en forumit/spelare som hackar på en server (nu har han t.o.m byt version) som man själv inte ens spelar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Det är dock många som lyckas. Men skit samma. Edit: Spamsnuten, om inte denna topicen skulle vara seriös längre så skiter jag i hela forumet. Finns ingen annan mening med detta forumet för mig. Redigerad 9 juli, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Om det är någon som kontaktar dig och bara vill sälja hacks åt dig så är det antagligen scammers. Tack stellhell. Och man ger inte någon hack för 400k för man tjänar kanske 2-10 miljoner om dagen bereonde på leveln. Hur kommer det sig då att grabben innan köpt det och fick det å fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Nu är jag lv 37 och 40%. ja längtar tills nästa lv när man kan köpa nya kläder . Fast det går inte och spela hos pappa för det trödlösa nätverket kärvar,När man öppnar toa dörren så hakar Maple sig. Men ja ska till mamma imorn så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Aff, nu blev jag med sugen på att hacka. Skitspelet är ju grymt långtråkigt, så varför inte fuska sig fram lite. Orka lira seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Aff, nu blev jag med sugen på att hacka. Skitspelet är ju grymt långtråkigt, så varför inte fuska sig fram lite. Orka lira seriöst. Om det går att hacka på global senare kan jag kanske betala 10 mill till howie så du får det, Om inte howie misstycker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts