HOWHOW Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Jag ska börja spela på MapleSEA istället, det är bättre. Gem, du får typ ta hand om guilden.. Jag, Eye, Orzman och DrPil ska byta. Jag är level 24, blir lvl 30+ idag. Redigerad 7 juli, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Är det nån som har sapphires behover 5 st OMG ska du bara je upp din lvl 74? kan ja få den xD Redigerad 7 juli, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Jag ska börja spela på MapleSEA istället, det är bättre. Gem, du får typ ta hand om guilden.. Jag, Eye, Orzman och DrPil ska byta. Jag är level 24, blir lvl 30+ idag. Synd.. Jag byter inte.. Spelar egentligen inte så stor roll eftersom ni spelar på windia.. jag har ändå ingen kontakt i spelet med er.. Men ni kan ju ändå hänga här.. Redigerad 7 juli, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Jag skulle inte ens je upp min lvl 48 cleric för ett bättre liv i mapleSEA Redigerad 7 juli, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Jag skulle inte ens je upp min lvl 48 cleric för ett bättre liv i mapleSEA Men du tror väll ändå inte att howie skulle ge sin lvl 74 till just dig?! Tror faktiskt han skulle ge/sälja till någon av sina irl freinds isåfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Men du tror väll ändå inte att howie skulle ge sin lvl 74 till just dig?! Tror faktiskt han skulle ge/sälja till någon av sina irl freinds isåfall... umm nej klart som fan han inte skulle men man kan ju alltigt fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Jag hackade dom sista levlarna kanske ska nämnas också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Går det fort att lvla då? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Jag hackade dom sista levlarna kanske ska nämnas också. Ja, då vill vi bara ha länkar till programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Aldrig tänker jag hacka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Men det vill jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) How, ger du upp mapleglobal helt? Edit, Om ni ska dissa MapleGlobal och hacka så skiter jag nog i detta forum.. Hejdå. Redigerad 7 juli, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 How, ger du upp mapleglobal helt? Edit, Om ni ska dissa MapleGlobal och hacka så skiter jag nog i detta forum.. Hejdå. Hejdå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Edit, Om ni ska dissa MapleGlobal och hacka så skiter jag nog i detta forum.. Hejdå.Vi dissar inte MS/MG, vi hackar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) 2 dagar = Lvl 37. Blir nog 40+ idag. Nej jag tänker inte lära er att hacka. Redigerad 8 juli, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 2 dagar = Lvl 37. Blir nog 40+ idag. Nej jag tänker inte lära er att hacka. Hur mycket ska du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Ingen som vet varför spelet inte fungerar för mig? Som nämnt tidigare, skärmen får ingen signal när jag startar det. Däremot hör jag musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Hatar hackers.. Satt dit 2 st för ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Hatar hackers.. Satt dit 2 st för ett tag sen Varför bry sig? Det är inte precis så du skadas av att någon haxxar. "Det förstör spelet" brukar folk skylla på, jasså på vilket vis? Att en person lvlar snabbare med fusk än sig själv. Oj, vad farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Varför bry sig? Det är inte precis så du skadas av att någon haxxar. "Det förstör spelet" brukar folk skylla på, jasså på vilket vis? Att en person lvlar snabbare med fusk än sig själv. Oj, vad farligt. Njae, Ibland blir det lite för många gameguards uppdateringar. Och det tar ju på den icke hackandes tid. Redigerad 8 juli, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts