StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Ja den e ganska värdelös. och det basta sättat att göra pq är att vara leader Ok, dock har jag aldrig gjort en PQ så nja.. vågar inte va leader. Och såg denna pysen nyss. Högsta jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Ok, dock har jag aldrig gjort en PQ så nja.. vågar inte va leader. Och såg denna pysen nyss. Högsta jag sett. hehe ok, men gör lite på och se på hur dom gör så karnse du lär dig. Haha tror jag har sett han också * vilken värld kör du på? Redigerad 6 juli, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 hehe ok, men gör lite på och se på hur dom gör så karnse du lär dig. Haha tror jag har sett han också * vilken värld kör du på? Aja, jag får se hur det går. Lirar på Windia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Aja, jag får se hur det går. Lirar på Windia. Okej...och du heter Stellux? försökte få kontakt me dig men lyckades inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Okej...och du heter Stellux? försökte få kontakt me dig men lyckades inte Nae, jag loggade för att lira lite Silkroad. Kommer nog in snart igen, då jag bara dör på Silkroad hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Nae, jag loggade för att lira lite Silkroad. Kommer nog in snart igen, då jag bara dör på Silkroad hela tiden. hoho ok BAH! nu måste jag tydligen gå ut de "är ju så sommrigt" (enligt min målsman! (farshan) ) Karnse kommer in i kväll igen Och karnse blir lvl 60 innan skolan startar Redigerad 6 juli, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 hoho ok BAH! nu måste jag tydligen gå ut de "är ju så sommrigt" (enligt min målsman! (farshan) ) Karnse kommer in i kväll igen Och karnse blir lvl 60 innan skolan startar En fråga bara: Hur fan pallar du sitta inne hela dagarna när det är fint väder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 En fråga bara: Hur fan pallar du sitta inne hela dagarna när det är fint väder ? Jag har iaf anledningar. Förskylning och Öroninflammation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 En fråga bara: Hur fan pallar du sitta inne hela dagarna när det är fint väder ? Sitter ju inte hela dagarna.....men va fan ska man arnars göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Sitter ju inte hela dagarna.....men va fan ska man arnars göra Njuta av sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Sitter ju inte hela dagarna.....men va fan ska man arnars göra Har man en laptop med trådlöst nätverkskort och supertuff trådlös router så tar man med sig datorn ut och spelar i solen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Har man en laptop med trådlöst nätverkskort och supertuff trådlös router så tar man med sig datorn ut och spelar i solen Japp *packar ner solstol och en laptop och far ner till poolen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 När jag startar spelet slutar skärmen att få någon signal. Jag har för mig att någon hade det problemet innan, vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Har man en laptop med trådlöst nätverkskort och supertuff trådlös router så tar man med sig datorn ut och spelar i solen Fan har ingen laptop :'( men broshan har karnse kan låna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Fan har ingen laptop :'( men broshan har karnse kan låna Jaha ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Nu har jag kommit på hur bra PQ egentligen är.. Fort, smidigt, lätt och kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lontis Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Vaffo de. Har han inte spelat not eller? men hur gor de me guilden? ar de fler i? men ja kommer hem snart so do ska ja nog spela ganska mycke och forsoka lvla lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Vaffo de. Har han inte spelat not eller? men hur gor de me guilden? ar de fler i? men ja kommer hem snart so do ska ja nog spela ganska mycke och forsoka lvla lite Man kan skriva Å Ä Ö på forumet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Han är i U.S.A.. Jag Lvlade till Lvl 45 igår, 65% nu.. Allt tack vare PQ. Har fått 300k sedan igår också på napoleon capes.. Redigerad 6 juli, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Han är i U.S.A.. Jag Lvlade till Lvl 45 igår, 65% nu.. Allt tack vare PQ. Har fått 300k sedan igår också på napoleon capes..Då kan han ändå använda Ä och Ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts