_ThuuG Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Joo.. Jag blev Lv 45 precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Det kommer att gå segt som fan den här leveln, kommer inte att levla idag heller. :'( Köpte en dark ritual för 30 miljoner för ett tag sen. Redigerad 5 juli, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 30 mille? Herrejävlar.. Det högsta jag nånsin haft är 900k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lontis Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Vad e ekko for lvl? Har vi nora fler i guilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Du får inte joina, du som skrev nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag är lvl 21 nu. Var det då man kunde PQ'a? Det ska vara ett bra sätt att lvla va? Och hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Jag är lvl 21 nu. Var det då man kunde PQ'a? Det ska vara ett bra sätt att lvla va? Och hur gör man? Stellhell is back on track ?! : ) Heter du fortfarande Stellux IGM ? EDIT; Btw, PQn ligger I kerning city. Skriv bara: Joining PQ så blir du invitad. Redigerad 5 juli, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lontis Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 De dar me guilden so skrev ja till tuugh vi e i samma guild men ja har inte varit hemma po 3 veckor nu so j vet inte so mycke Men har de varit no kul events i sommar? Undrar bara om ja missat not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 30 mille? Herrejävlar.. Det högsta jag nånsin haft är 900k.. om du kommer upp i howies lvl karnse du förstår att de e lätt att skaffa mesos då tex man karnse får en mile per dag av bara mesos som man får sen har man karnse loot för 400-600k(osäker) men de går fort att skaffa mesos allfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Haha, jag tänkte inte så långt.. Och ekkö är fortfarande Lv 28.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Hur stor är max-level-gränsen på detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Hur stor är max-level-gränsen på detta spel? finns ingen så vitt jag vet Redigerad 6 juli, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 finns ingen så vitt jag vet Men den högsta nuvarande leveln är 158 (Tiger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 om du kommer upp i howies lvl karnse du förstår att de e lätt att skaffa mesos då tex man karnse får en mile per dag av bara mesos som man får sen har man karnse loot för 400-600k(osäker) men de går fort att skaffa mesos allfall Så du pratar för howie nu... Hur fan kan du veta hur mycket han tjänar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Så du pratar för howie nu... Hur fan kan du veta hur mycket han tjänar ? Han karnse sa de till mig :'( fast de klart de va ju innan han blev lvl 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jag gick in lite för ett tag sen, kanske börjar spela igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Vad är detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Vad är detta? Du behover den till högre lvl skills som job nr 3 när de e skills nar du ska summona nått Redigerad 6 juli, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Du behover den till högre lvl skills som job nr 3 när de e skills nar du ska summona nått Kan jag sälja den för nått eller är det bara skräp? Btw, vad gör jag för att snabbast komma med i en PQ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Kan jag sälja den för nått eller är det bara skräp? Btw, vad gör jag för att snabbast komma med i en PQ? Ja den e ganska värdelös. och det basta sättat att göra pq är att vara leader Redigerad 6 juli, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts