oldsmobile Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Du åker till ludibrium och går ner hela Eos Tower, och där ligger det. Man ska nog vara minst lvl 30, kanske 35 för att man ska ha något att göra där. Btw, Oldsmobile vilken lvl är du? Jag är lv 36 icewiz,Fast på scania Edit:yey först på sidan 40=) Redigerad 29 juni, 2006 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ok då klarar du dig bra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Jag är där nu och ska gjöra en quest där man ska hitta dr kim men ja vet inte var han är Jag har kollat i "silo". :'( Edit:Post 666 Redigerad 29 juni, 2006 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Det finns en dörr längst till vänster innan man går in till alla stores. Gå förbi 123 dörrarna och sen finns det en dörr till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ok tack . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 No prob. Jag hade samma problem igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Edit:Post 666 Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Nej? Det var hans 666:te post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Det var hans 666:te post Det var det ju inte heller. Nåväl, strunt samma. Ontopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Man kan väl inte föra grejjer från t.ex. windia till broa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Man kan väl inte föra grejjer från t.ex. windia till broa? nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag visste nästan det, bara bra o kolla. Har Lv 50 hjälm och skor nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag kommer nastan helt sakert borja spela igen. Ett bra tag till ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag kommer nastan helt sakert borja spela igen. Ett bra tag till ^^ Sålt sakerna från min gamla warrior? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Jag kommer nastan helt sakert borja spela igen. Ett bra tag till ^^ Jo förfan, man måste ju bli Lvl 70 minst jue! Edit: T-ryder, är din Lions Fang scrollad? Redigerad 2 juli, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Den här tråden dör ut sakta men säkert, jag skriver bara för att hålla den vid liv.. Är lvl 43 nu btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Även om den skulle dö så skulle maple vara vid liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Woho blir lvl 38 idag och howie lvl 75? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Han var Lv 74 igårnatt, (Idag). Jag vet inte om han spelade mer sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Han var Lv 74 igårnatt, (Idag). Jag vet inte om han spelade mer sen. Jag tror han blev lite trött äfter ett dygn spelande Redigerad 5 juli, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts