T-Ryder Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 När bör man åka med skeppet Victoria? Jag är i lvl 10 nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Den som vill ha min level 12 Magician level 20 hunter och 12-15 warrior så kan ni få dem....kommer dock inte gebort min 39 mage :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ska vi köra en alla-på-Windia nu? Alla börjar om från noll, ground zero. Sen kan ni ju fortsätta med era bättre karaktärer också, detta är bara en kul vid-sidan-om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Alltså, fuck vad segt det går.. 39kb/s bara.. Har ju för fan 8mbit bredband... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Alltså, fuck vad segt det går.. 39kb/s bara.. Har ju för fan 8mbit bredband... Jag har också 8mbit och för mig gick det i.... 1kb/s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Skumt... Tog nån timme för mig, jag har 0,5 mbit Skapade min gubbe på Windia nu, fast jag blev lite spelsugen så jag råkade spela upp den till lvl 9 :"> Men det är där det börjar ta stopp... Så jävla segt att levla sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Skumt... Tog nån timme för mig, jag har 0,5 mbit Skapade min gubbe på Windia nu, fast jag blev lite spelsugen så jag råkade spela upp den till lvl 9 :"> Men det är där det börjar ta stopp... Så jävla segt att levla sen. Invita "DrStupid" någon gång när du spelar och hoppas på att jag är online... edit: Själv har man ju 28 mbit, tog ca 10 min Redigerad 14 januari, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 edit: Själv har man ju 28 mbit, tog ca 10 min 24 menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Åkte med skeppet victoria igår natt. Hur väljer man jobb och sånt? Jag sak intingen va theif eller warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Åkte med skeppet victoria igår natt. Hur väljer man jobb och sånt? Jag sak intingen va theif eller warrior Det finns en gubbe vid båten ungefär, lite till höger, där du kan fråga vilken stad du ska till och han kan teleportera dig dit också. EDIT: Addepladde skrev texten ovanför, felinloggad Redigerad 14 januari, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Någon som är med i Windia nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Tänkte bara säga att jag, m0rfin, leftbehind och senare Addepladde börjar spela i Windia nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Gjorde en gubbe på Windia, heter Hijra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 24 menar du? 28 mbit... Adamo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 *Laddar ner* Ser kul ut... Är det stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Körde med m0rfin och jag blev lvl 7 och han blev lvl 6 tror jag, sen stängdes servrarna typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 *Laddar ner* Ser kul ut... Är det stort? Ganska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag ska göra en på Windia sen (ska bara kolla på lite Oz) men när man har tagit ett yrke tex thief får man då nya attacker och så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 När man blir lvl 10 å valt klass, får man nya attacker, men inte på direkten, man måste satsa i typ talent build för att få attack å sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 När man blir lvl 10 å valt klass, får man nya attacker, men inte på direkten, man måste satsa i typ talent build för att få attack å sånt Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts