_ThuuG Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Mainstream, de flesta här spelar på windia, men jag spelar på broa. Bara och välja. Eller rättare sagt, alla utom jag spelar på windia. Btw, Någon som vet vilket det bästa och billigaste sättet att få tag på en Lion's Fang är? Eyequee hade en förut på en screenshot kommer jag ihåg, men sedan sålde ni väl allt och satte in på era thieves? Redigerad 28 juni, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Fan, jag kan inte spela maplestory efter den nya patchen. Thug, kan du skicka din gameguard-mapp till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Ny patch? Idag? Btw, Jo det kan jag. Här eller MSN? Btw, har du prövat ladda ner manual patch? Redigerad 28 juni, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Ny patch? Idag? Btw, Jo det kan jag. Här eller MSN? Btw, har du prövat ladda ner manual patch? Först startades datorn bara om då jag skulle ladda ner patchen, då laddade jag ned hela spelet på nytt men får bara ett konstigt felmeddelande, ser ut som arabiska eller något. Acceptera mig på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Det är fler som har samma problem.. Kolla maplegloals forum.. Konstigt, det funkar perfekt för mig.. Har accepterat nu btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag har en lion's fang på min warrior. Men säljer den fan inte. Fick betala ca 2.1 mill för den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Okej.. Vad är det billigaste jag kan hitta den för tror du? Edit: Yees!! Jag ska sälja min doombringer för Typ alla Lv 50 equips + 200k snart!! Edit igen: Nu har jag allt utom Lions fang klart! Redigerad 28 juni, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Hoho, vill du spela längre så borde du göra om din gubbe. Går väl på en timme ungefär. Jag gick upp i level efter ca trekvart. Nu är jag jag Rouge (Thief), är tyvärr fattig som en tjuv så kan inte köpa nya saker till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Du ska vara glad att du inte behöver slösa lika mycket pengar på pots som vi behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Ja köper typ pots för bara 10k varje gång jag "handlar" Redigerad 28 juni, 2006 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Okej.. Vad är det billigaste jag kan hitta den för tror du? Edit: Yees!! Jag ska sälja min doombringer för Typ alla Lv 50 equips + 200k snart!! Edit igen: Nu har jag allt utom Lions fang klart! Var doombringern helt "clean" och normal avrg kan man få sålt den för typ 5-8 mill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Vad är clean? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Vad är clean? 7 slots lediga. dv.s inga scrolls andvända på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 OMG, Jag köte den för 500k! Är det lätt att sälja den för typ 5 mille? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 OMG, Jag köte den för 500k! Är det lätt att sälja den för typ 5 mille? Om den är normal avrg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Föresten, den hade bara 6 slots.. :'( Hur mycket kan det va värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Föresten, den hade bara 6 slots.. :'( Hur mycket kan det va värt?Antagligen därför han sålde för 500k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Njaa, han sålde den billigt för han hade en Lv 100+ polare som huntade vid grim phantom clocks, och han gav killen som sålde den till mig doombringers gratis, för han samlade på dom och scrollade dom.. Men jag vet inte, den kanske bara är värd 500k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Är det någon som vet vart omega sectorn ligger? Är den typ borta vid ludbium eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Du åker till ludibrium och går ner hela Eos Tower, och där ligger det. Man ska nog vara minst lvl 30, kanske 35 för att man ska ha något att göra där. Btw, Oldsmobile vilken lvl är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts