Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha? Låter det konstigt att man faktiskt kan göra någoat annat än att spela?

Testa att gå till en polare? Bada? Det är sommar ffs

De senaste dagarna har bara varit grå och tråkiga. Då ska man gejma!

Förresten, om någon levlar upp en rogue till level 30 åt mig så svär jag att jag börjar spela igen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, sorgligt. :'( Jag spelar och kommer göra det länge. Howhow, du kan ju satsa på att bli lvl 80 för att få skills och sedan gå o döda zakum med 1000 superpartyn till och äga allt.. :P Btw eyequee, kan jag få ditt account om du ska sluta helt?

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån som har en dator att låna ut till mig? Den enda datorn som spelet fungerar på är min brorsars dator, och den själviska tokfan lånar aldrig ut den och sitter själv och spelar Half Life hela dagarna :P

Edit. btw sommarskolan har ju datorer, wiiiee!!

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, sorgligt. :'( Jag spelar och kommer göra det länge. Howhow, du kan ju satsa på att bli lvl 80 för att få skills och sedan gå o döda zakum med 1000 superpartyn till och äga allt.. :) Btw eyequee, kan jag få ditt account om du ska sluta helt?

Alla members måste typ vara lvl 90-100 för att man ska kunna ta zakum.

Och nej, jag ger inte bort mitt acc

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat feriearbetet nu, vaknar omänskligt tidigt och jobbar på tok för länge enligt mina regler.

Men man tjänar ju pengar så det är väl bara å försöka överleva.

I alla fall så har jag ju tid över efter jobbet men då är jag på tok för trött för att spela, ett under

att jag pallrade mig upp hit och surfa in på forumet.

Blir väl å gå och göra mat och sen glo American Choppers och sånna där rätt intressanta program.

Simma lugnt.

PS: Är förresten lvl 50 och har därför tagit en paus, tycker det är en ganska bra gräns så man inte

spelar tills man är HELT less..

PS 2: Tycker nästan att det mesta av det här inlägget hade passat i Vardagssnack egentligen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Återigen: Vilken server kör ni på?

Jag spelar på Broa och nickar Maimstream, level 11/12 beginner (:shifty:). Ska bli thief, men behöver ynka 1 till i DEX och ska därför träna upp mig till level 12. Ska hoppa in snart och spela, ska bara käka lite först >_<

Hoho, vill du spela längre så borde du göra om din gubbe. Går väl på en timme ungefär.

Jag har inte slutat helt, jag orkar bara inte spela lika mycket. Är snart lvl 71.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor