_ThuuG Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Coolt, grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Lvl 48 alldeles snart. Någon som behöver en scrollad Fairy Wand? Den ger +1 INT och är over avg i resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Har du skaffat NX än, Howie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Har du skaffat NX än, Howie? Ska kanske göra det imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Vilken server ska jag köra på jag vill ha mycket hjälp. jag kan inte trycka på join server eller jag trycker men det händer ingenting. Redigerad 18 juni, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Du ska spela i Windia (värld). Sen spelar det ingen roll i vilken channel du är i, det kan man byta lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Dödade precis Jr Balrog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Har du skaffat NX än, Howie? Är inte det ganska dyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Är inte det ganska dyrt? Det beror på hur mycket man köper och hur stor inkomst man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Är inte det ganska dyrt? 5000 NX Cash för 5$ 10000 NX Cash för 10$ 30000 NX Cash för 30$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag vet, Men hur mycket är 30$ ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag vet, Men hur mycket är 30$ ungefär?224,69 SEK i dagens kurser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 För mig är det rått dyrt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 För mig är det rått dyrt.. Jag skulle vänta å köpa först när man passerat typ lvl 40, gärna lite till, så man är säker att man faktiskt fortsätter spela å inte köper NX Cash och sen items. Och lägger ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Det var lite rörigt.. Men jag fattar nog.. Men T-Ryder / Eyequee Du lvlar jue aldrig, Jag kollar på ranking ibland men du är ju lvl 47 hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jokergirl Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Usch blasch gräägh blisch graagh Nej! Helt enkelt så avskyr jag maplestory. Det tog mig f*n 3 timmar att gå upp i lvl 20..Altså..3 timmar från 19 till 20 Och..Grafiken är sämst..Föredrar Rbo eller GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Usch blasch gräägh blisch graagh Nej! Helt enkelt så avskyr jag maplestory. Det tog mig f*n 3 timmar att gå upp i lvl 20..Altså..3 timmar från 19 till 20 Och..Grafiken är sämst..Föredrar Rbo eller GTA Ja, då är du ju keffad och sne påväg till privé och har ingen framtid inom porrindustrin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Usch blasch gräägh blisch graagh Nej! Helt enkelt så avskyr jag maplestory. Det tog mig f*n 3 timmar att gå upp i lvl 20..Altså..3 timmar från 19 till 20 Och..Grafiken är sämst..Föredrar Rbo eller GTA Haha, du är sämst på spelet då. Det är ett 2D spel, människa, du kan inte jämföra GTA med det. Om du nu inte menar GTA 1 eller 2 Redigerad 21 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Nemen titta vad fisken har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Det var lite rörigt.. Men jag fattar nog.. Men T-Ryder / Eyequee Du lvlar jue aldrig, Jag kollar på ranking ibland men du är ju lvl 47 hela tiden.. Har inte pallat spela alls över DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts