Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Man behövde ju bara följa länken från acid-play. Nu ska jag spela så fort som möjligt. Ni känner nog igen mig på nicket Stavfel... Redigerad 12 juni, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Oh just fan MS. Jag började lira men slutade vettefan varför, aja ska lira lite senare, ni känner nog igen mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Mitt MS laggar apmun. jag har ändrat bildkvalitéen på spelet till lägsta men de laggar ändå. Vart kan jag ändra om jag vill försöka få det att gå mjukare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Kan det kanske bero på att du kör med FF? För jag har 0,5 Mb bredband med IE.. Funkar perfekt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Kan det kanske bero på att du kör med FF? För jag har 0,5 Mb bredband med IE.. Funkar perfekt.. Jag hade 0,5 med FF när jag spelade. Och det gick fint. Vad har webbläsaren att göra med spelet, förövrigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Inte särskilt mycket antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Erm.. Sry för dubbelpost men spelar någon fortfarande? Det är lite dött här.. Jag spelar iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Erm.. Sry för dubbelpost men spelar någon fortfarande? Det är lite dött här.. Jag spelar iallafall.. Jadå. Ingen har väll tid att chatta när man kan spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Spelar inte så mkt längre, tröttnade när jag inte hade nån o köra party med ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Vilken server och kanal spelar alla på oftast? När det funkar för mig kör jag på Bootes 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Erm.. Bootes 20? är det MapleSEA? Men vad kul att folk spelar iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Säg inte att jag har nåt helt totalt annat nu... Jag som kämpade så hår att få tag i MS genom FF istället för IE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Säg inte att jag har nåt helt totalt annat nu... Jag som kämpade så hår att få tag i MS genom FF istället för IE... Det är den Asianska verisionen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Du ska tanka det från den här sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Direktlänk. http://download.mapleglobal.com/download/F...ion/MSSetup.exe Redigerad 17 juni, 2006 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Säg inte att jag har nåt helt totalt annat nu... Jag som kämpade så hår att få tag i MS genom FF istället för IE... Du har då verkligen tagit fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag håller på att ta tredje jobbet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Du är fan otrolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag håller på att ta tredje jobbet nu.Grattar i förskott (efterskott? ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag är klar men jag glömde att snacka med Grendel så jag blev tvungen att åka tillbaka igen. Jaja snart är jag Priest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts