T-Ryder Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Jaja... Jag håller på att rensa min quest lista nu. Carebear:) Har inte spelat på länge nu. ska ta och lvla snart. Haha. Mitt inlägg kanske inte heller var så intresant:) Redigerad 6 juni, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Blev lvl 10 förut (stolt) Är magician på windia, HOWHOW hjälpte mig lite med saker osså förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Blev lvl 10 förut (stolt) Är magician på windia, HOWHOW hjälpte mig lite med saker osså förut Vad har du för namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Gissa? JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Carebear:) Har inte spelat på länge nu. ska ta och lvla snart. Haha. Mitt inlägg kanske inte heller var så intresant:) Erm... Jaa lite carebear på dig med. Men är du lvl 50 snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Erm... Jaa lite carebear på dig med. Men är du lvl 50 snart? Jadå. Ska bara orka göra PQ med alla invalida n00bs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ungefär hur lång tid tar det att gå upp till lvl 50 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Allt från 7 dagar till 3 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Allt från 7 dagar till 3 månader Tror inte jättemånga klarar det på sju dagar, möjligtvis om man hackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Tror inte jättemånga klarar det på sju dagar, möjligtvis om man hackar. Du ska hålla med mig? Det var en som klarade till lvl 35 på 3 dagar. då borde man kunna klara 50 på 7! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Du ska hålla med mig? Det var en som klarade till lvl 35 på 3 dagar. då borde man kunna klara 50 på 7! 35 på 3 dagar? Who? T-Ryder är ju 47, skitnära 50 ---- Jag var å dödade chronos idag, och tänkte att det var lika å testa döda lite master chronos, när jag dödat runt 4-5 st så hittade jag lvl 48 kläder för mage (male också). Härligt Carebear på mig själv. Redigerad 7 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag vill så gärna slänga bort mitt trådlösa internet och dra en nätvärkskabel istället. Då skulle jag kunna börja spela MapleStory igen. Älskar det spelet men pga av mitt störda internet så laggar det tillräckligt mycket för att det ska bli tråkigt att spela. Jag hinner slå en eller 2 slag på en fiende sen så laggar det i typ minst 5 sekunder innan spelet börjar igen . :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Carebear på den här tråden! Men den är ju till för att berätta om sina chars och allmänt diskutera maplestory... Så carebear om det är carebear?? Erm... Carebear.. Btw, Howhow, vad lvlar du på just nu? Du verkar ju lvla så fort, eller kör du bara mycket? Redigerad 8 juni, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lontis Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Fick äntligen i gång mitt acount!!!! ja e lvl 33 magican som precis har dödat sina första stonegollems Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Fick äntligen i gång mitt acount!!!! ja e lvl 33 magican som precis har dödat sina första stonegollems Lite tidigt å ge sig på dom? Vad har du för andra jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Han e fire/poison.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Lvl 40 at last! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Grattis! Jag var helt överlycklig när jag blev lvl 40. Fast jag är bara lvl 41 nu.. Men spelar du mycket? Edit: Just nu så gör jag samma sak som Eye och How gjorde på sidan 19.. Spawnar så många hästar som möjligt på en gång.. Hade bara lust att säga det i väntan på att nya lådor ska spawnas.. Redigerad 10 juni, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag orkar inte läs igenom hela tråden. Men jag har precis laddat ner MapleStory och vill regga mig men jag kör ju på FF och inte IE. Måste man använda IE? För jag får jämnt massa adware och spyware när jag använder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ja det ska funka med FF tror jag. Är 90% säker på att jag har sett det någonstans. Annars får du tanka IE.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts