Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du ska hålla med mig?

Det var en som klarade till lvl 35 på 3 dagar. då borde man kunna klara 50 på 7!

35 på 3 dagar? Who?

T-Ryder är ju 47, skitnära 50 <_<

----

Jag var å dödade chronos idag, och tänkte att det var lika å testa döda

lite master chronos, när jag dödat runt 4-5 st så hittade jag lvl 48 kläder för mage (male också).

Härligt :)

Carebear på mig själv.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill så gärna slänga bort mitt trådlösa internet och dra en nätvärkskabel istället.

Då skulle jag kunna börja spela MapleStory igen. Älskar det spelet men pga av mitt störda internet

så laggar det tillräckligt mycket för att det ska bli tråkigt att spela.

Jag hinner slå en eller 2 slag på en fiende sen så laggar det i typ minst 5 sekunder innan spelet börjar igen . :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Carebear på den här tråden! <_< Men den är ju till för att berätta om sina chars och allmänt diskutera maplestory... Så carebear om det är carebear?? :) Erm... Carebear.. Btw, Howhow, vad lvlar du på just nu? Du verkar ju lvla så fort, eller kör du bara mycket?

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis! :D Jag var helt överlycklig när jag blev lvl 40. Fast jag är bara lvl 41 nu.. Men spelar du mycket?

Edit: Just nu så gör jag samma sak som Eye och How gjorde på sidan 19.. Spawnar så många hästar som möjligt på en gång.. :D Hade bara lust att säga det i väntan på att nya lådor ska spawnas..

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor