Zcarz Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Haha, jag scammar inte <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Haha, jag scammar inte <.< Du låter så trovärdig på något sätt. Visa screens på hermiten där du skriver: gtasajten, i all chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Du låter så trovärdig på något sätt. Visa screens på hermiten där du skriver: gtasajten, i all chatten. Bra sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag ska sluta med maple nu. Eller ialafall ta en lång paus. Neeeeej!!! :'( :'( Howhow du ska väl inte sluta? Snart lvl 41 Btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Neeeeej!!! :'( :'( Howhow du ska väl inte sluta? Snart lvl 41 Btw... Nej, det ska jag inte. Inte EyeQuee heller, han har ångrat sig. Är lvl 66 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Bra.. Ni ska fan inte sluta! Jag spelade THAW i typ en vecka, sen började jag typ gråta i brist på maplestory... Och 90% nu... Lvlar ganska fort nu, har nämnligen hittat detta ställe: Redigerad 5 juni, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Verkar vara många som spelar, ska börja jag å, kolla om det e nåt att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Verkar vara många som spelar, ska börja jag å, kolla om det e nåt att ha Spela på Windia isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Okie Dokie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Bra.. Ni ska fan inte sluta! Jag spelade THAW i typ en vecka, sen började jag typ gråta i brist på maplestory... Och 90% nu... Lvlar ganska fort nu, har nämnligen hittat detta ställe: Bah oldie. Jag och howie p00nade sönder där förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) *rent ut sagt spam skit i vad jag skrev* Redigerad 5 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Bra.. Ni ska fan inte sluta! Jag spelade THAW i typ en vecka, sen började jag typ gråta i brist på maplestory... Och 90% nu... Lvlar ganska fort nu, har nämnligen hittat detta ställe:Kolla några sidor bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag vet.. Hah. Lvl 41 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag tankar nu, någon som vill lira sen? lägg till mig på msn iaf så blire lättare å se när ni e online eurodance_hansson@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag tankar nu, någon som vill lira sen? lägg till mig på msn iaf så blire lättare å se när ni e online eurodance_hansson@hotmail.comEller så lägger du till dom i spelet, bara för att man är inne på MSN betyder det inte att man är inne på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nej, men om dom e inne på msn kan man fråga om dom vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Det går att chatta på spelet också, det behövs inget Msn.. Och om du t.ex. står och slaktar Jr. Balrog kanske det blir lite jobbigt om du måste kolla Msn hela tiden.. Men sen kan du ju se på spelet om dom e inne också. Om du addar dem i din buddy list. Redigerad 6 juni, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Men tänk om nån inte lirar så frågar man dom på msn om dom vill lira, man kan ha dom på både buddy list o på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Men whatevah, fools. Han frågade bara efter msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jaja... Jag håller på att rensa min quest lista nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts