Spam Snuten Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Okej låt mig gissa, ungefär 90% av alla som lirar det här på gtasajten lirar på Windia eller? Aja struntsamma, startar en ska bli en thief heter KikaiTror bara att _Thuug kör på en annan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Eller sen Januari i år. Lättare än man tror faktist. Kolla bara på den sjuka Zu mi wu (?). Han frågade mig efter tips på msn, för jag va lvl 21. Skickade en guilde till honom, och han är över lvl 40 nu. Detta kan inte vart mer än högst en månad sen. Haha Guiden var till stor hjälp med hur jag ska sätta poängen, vart warrior förr och hade då ingen aning hur mages ska ha sina poäng. Den finns på Gamefaq.com också. Är lvl 44, snart 45 Redigerad 27 maj, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 There ya go ppl.Maple_Story_Magician_Walkthrough_Version_1.03.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 There ya go ppl.Tack, kan behövas om jag ska göra en mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Tack stellhell! Och ja spamsnuten, det är bara jag på broa. Btw, FiskfeS: Äventyraren! Nu börjar det likna något här.. Använde bara en whitepotion på vägen dit.. Kan vara bra att veta. Redigerad 28 maj, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Är ju rätt mycket skillnad på mängden exp man behöver mellan 40 och 60 om man säger så. Gjorde ju dessutom en Assassin till lvl 40 alldeles nyligen. Har kanske spelat 2-3 månader. Sen underlättar ju PQ en hel del, kan inte göra något nu längre så det tar ju sin tid. Men han har gjort det bra. Är level 63 snart, spelat under alla dubbel experience så det går rätt fort nu. Redigerad 28 maj, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Har fortfarande inte hittat en Maple Scorpio, och det är bara två dagar kvar nu Redigerad 29 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Kan ej logga in, nån som kan hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Kan ej logga in, nån som kan hjälpa migVad händer? För stor sig btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Har fortfarande hittat en Maple Scorpio, och det är bara två dagar kvar nu Har du hittat en maple Scorpio eller inte? lol Du ger lite dubbla budskap där på något vis.. Lvl 39 nu Btw och har 70 Procce! Edit: Redigerad 29 maj, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) Jag har gjort en thif po khahia(stavning?) han ska bli bandit han är lv 17 nu http://img92.imageshack.us/img92/7565/maple00008au.th.jpg Edit:Dumma bild... Klicka här istelet Redigerad 1 juni, 2006 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Nån mer än jag som inte har kunnat komma in på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jag ska sluta med maple nu. Eller ialafall ta en lång paus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jag ska sluta med maple nu. Eller ialafall ta en lång paus. Har också tagit en paus nu.. Fann BF2 lite roligare för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Nån mer än jag som inte har kunnat komma in på forumet?Vilket forum? --- Ska också ta en paus, eventuellt sluta helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Nytt emblem till guilden, kostade 5,000,000 mesos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zcarz Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 BYTAR MAPLESTORY KONTO! FINNS CARS PÅ ALLA SERVERNA MEN DEN HÖGSTA LVL CHAREN ÄR PÅ SCANIA! PS: Vill ha WoW Konto så om någon känner för att byta Skicka ett personellt meddelande. ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 BYTAR MAPLESTORY KONTO! FINNS CARS PÅ ALLA SERVERNA MEN DEN HÖGSTA LVL CHAREN ÄR PÅ SCANIA! PS: Vill ha WoW Konto så om någon känner för att byta Skicka ett personellt meddelande. ds. Bra om du berättar vilka lvls och jobb dom har då, smarty. Dessutom är det förbjudet att dela och byta chars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zcarz Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Lvl 33 Cleric <- (näst) MINSTA! lvl 86 <- Högsta! Hermit och några beginners på dom andra serverna! Redigerad 4 juni, 2006 av Zcarz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Dessutom är det förbjudet att dela och byta chars.Japp, och antagligen är det något scam anyways Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts