HOWHOW Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Någon som har en vit/svart Maple Bandana till salu på Windia? Svart finns väl inte? Har en gul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Svart finns väl inte? Har en gul.Jaha, köper en iaf om någon har. How, säljer du din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Jaha, köper en iaf om någon har. How, säljer du din? Beror på hur mycket du betalar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Hittade en Sky-Blue Umbrella idag.. Sålde för 100k. Var det ett bra pris att sälja den för? Edit: Dödade mina första 2 drakes igår! Redigerad 25 maj, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag ska kanske ladda ner det, men vad kan man välja att bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag ska kanske ladda ner det, men vad kan man välja att bli? I lvl 10 kan man vällja mellan: Archer Swordman Magiker Thief Sen i lvl 30 kan man få ett till job då: Archer blir antingen hunter eller crossbowman Swordmans kan vällja mellan, Figter, Spearman och Page Magiker kan bli: Cleric, fire/poision wizard, och ice/lightning wizard Thiefs kan bli: Bandit eller assasins. Sen i lvl 70 får man ett till job. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Sen i lvl 120 får man ytterligare ett jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Jag ska göra en gubbe nu, ska heta hunter94 eller bara hunter. Vet nån vad jag ska hunta när jag börjar? Redigerad 26 maj, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag ska göra en gubbe nu, ska heta hunter94 eller bara hunter. Vet nån vad jag ska hunta när jag börjar? Stanna på den ön du börjar på tills du är lvl 10, sen tar du första jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Min kompis hittade en maple lama staff OCH en maple bow idag.. Man blir bara så jävla anundsjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Går ej att logga in :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Bevittnade nyss värsta superpartyt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Haha vad gör lvl 40 thiefen där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Oh , God blessed you HOWHOW. Lvl 60 på Maplestory . *phuuuh* du lär ju ha spelat sen du föddes . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Oh , God blessed you HOWHOW. Lvl 60 på Maplestory . *phuuuh* du lär ju ha spelat sen du föddes . Eller sen Januari i år. Lättare än man tror faktist. Kolla bara på den sjuka Zu mi wu (?). Han frågade mig efter tips på msn, för jag va lvl 21. Skickade en guilde till honom, och han är över lvl 40 nu. Detta kan inte vart mer än högst en månad sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Hah, den guiden skulle man j villja ha.. Btw, Howhow, vad menade du egentiligen med det där du sa på bliden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Om man bara orkar kan man ta lvl 35-51 hur jävla snabbt som helst. Men jag har inte orkat så jag satt fast i lvl 45 typ 2-3 veckor är 47 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Okej ska börja lira det här nu. Men vet dock inte vilken server man ska lira på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Okej ska börja lira det här nu. Men vet dock inte vilken server man ska lira på? Kör på Windia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Kör på Windia Okej låt mig gissa, ungefär 90% av alla som lirar det här på gtasajten lirar på Windia eller? EDAJT: namnet var upptaget vart ZcruweN istället. Redigerad 27 maj, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts