MAFIA_KING Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Spelar ni på Windia? Edit: någon som kan låna mig lite pengar till ett vapen ? typ beginner vapen. Redigerad 17 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Vi spelar på Windia, ja. Är lvl 37, strax 38. Någon som behöver mapleclaw eller flag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Har lirat lite Tony Hawk AW nu men nu ska jag spela lite maple igen.. (Har iofs bara varit utan maple i en dag men det känns som en evighet). Men Thaw e kul det med så nu har jag något att variera med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Yeh! spelade lite nyss o fick ihop 4,5k mesos! lite nice edit: och en level. är 11 nu. Redigerad 18 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Vart ligger Mushroom Garden? plx visa =/ CP jag skulle ju fan edita Redigerad 18 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Kanske hinner bli lvl 40 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Lama staff nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Lama staff nu också. Vart hittade du hatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vart hittade du hatten? Bytte mot något, kommer inte ihåg vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Bytte mot något, kommer inte ihåg vad. Mot wagnern eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Mot wagnern eller hur? Nää, kom på nu att jag fick bandanan av en vit anakamoon och lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Heheheheh blev precis 15 Redigerad 18 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Har snart klarat ut Thaw. Då ska jag bli lvl 40! Alla här lvlar så fort.. Vad gör ni egentligen? PQ:ar? Edit: Ska nog börja spela nu istället.. Redigerad 19 maj, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Ja, PQ. Jag blev lvl 40 igår också.. Ingen som råkar ha solid horns å sälja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Jag blev lvl 40 igår också.. Grattis! Btw, vad är track? Redigerad 20 maj, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Det e när man skriver tex /find thenoob Då där allt prat står kommer det att stå var thenoob fins nånstans tex perion (Tror ja ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Det e när man skriver tex /find thenoob Då där allt prat står kommer det att stå var thenoob fins nånstans tex perion (Tror ja ) Vaa? Att tracka någon så skriver man upp namnen som står utanför PQt och sen skriver man /find Howierob för att se vart den personer befinner sig, har man tur är personen i pq så då kan man se vilket steg personen är på och komma in direkt efter dom är klara. Redigerad 21 maj, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Ja men man kan också traka fast man inte ventar på en pq. Om man vill veta var en viss person finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Tack! Jag syftade mer på PQ, eftersom att alla frågar om track. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Någon som har en vit/svart Maple Bandana till salu på Windia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts