DrStupid Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Alla börjar om på broa! kan nämligen tänka mig att Addepladde är på högst level av oss här just nu, så vi följer väl med han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Alla börjar om på broa! kan nämligen tänka mig att Addepladde är på högst level av oss här just nu, så vi följer väl med han. Nja, inte direkt, jag är lvl 15 och min bror, Lallaren, är lvl 16. Men börja där ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag är faktiskt lvl 12 Jag tycker ALLA börjar om. Det blir jämnare så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Gärna för mig. om vi levlar upp som fan kan vi ju starta clan! jag ska spela ranger. Vilken server ska Alla spela på då? Redigerad 12 januari, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag laddar det nu så jag gör en gubbe sen, men måste gör fucking spanska läxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag tycker Windia. Så kan ingen fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Men kan vi inte bestämma oss? Jag vill ju spela! (ska alla börja samtidigt och äga alla noobs i början?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Verkar ju ganska roligt! Tar 2 timmar för mig att ladda ner :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har startat en gubbe på Broa nu. Han är level 6 eller 7 kommer inte riktigt ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har startat en gubbe på Broa nu. Han är level 6 eller 7 kommer inte riktigt ihåg. Men det är fortfarande Windia vi ska spela. Alla startar en ny gubbe på Windia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Men det är fortfarande Windia vi ska spela. Alla startar en ny gubbe på Windia! Jajjajaja jag gör en imorrn. EDIT: Det blir idag ju eftersom klockan är över 12 Redigerad 12 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Orka er! orka Windia! orka!!!!!!!!! GO BROA! EDIT: ja har även en annan kompis på Broa! so thats my server! ni kan spela på windia om ni vill.. tror inte heller adepladde byter.. tror han stannar på broa så komsi komsi till BROA Redigerad 13 januari, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Jag har gjort en gubbe på Windia, lvl 8 tror jag att han var. Redigerad 13 januari, 2006 av Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Orka er! orka Windia! orka!!!!!!!!! GO BROA! EDIT: ja har även en annan kompis på Broa! so thats my server! ni kan spela på windia om ni vill.. tror inte heller adepladde byter.. tror han stannar på broa så komsi komsi till BROA Men va i helvete... Kan vi bestämma oss någon gång? ok... alla kör på windia, utom dom som vägrar? eller? Redigerad 13 januari, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Men va i helvete... Kan vi bestämma oss någon gång? ok... alla kör på windia, utom dom som vägrar? eller? Ghargh, vet ej... Det spelar ingen roll vilken server, men jag vägrar spela med någon om denne någon har mycket högre level. Inte fan ska vi börja om och Lallaren mm ska få fortsätta på sina karaktärer. Så även om vi spelar på Broa får ni i så fall göra en ny karaktär, alltså spelar det ingen roll vilken server vi väljer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag tycker vi ska spela på Windia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Höller på att ladda ner det nu... 40 min kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Windia får det bli! *startar ny karaktär* Lallaren får väl helt enkelt springa omkring själv och ha tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) DrStupid vad heter din nya char? Redigerad 13 januari, 2006 av Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Windia får det bli! *startar ny karaktär* Lallaren får väl helt enkelt springa omkring själv och ha tråkigt... Tråkigt med brorzzzan (FJORTIZZ) o polarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts