Spam Snuten Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 http://photo-origin.tickle.com/image/100/1/5/O/100157696O637604959.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Lvl 35 nu.. Klarade precis Ludibrium PQ också.. Men ja fick bara en ynka scroll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Är lvl 35 med min tjuv nu, maple vapen och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Töfft.. Men kan man PQ:a mer än 1 gång? Det var fetingkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Töfft.. Men kan man PQ:a mer än 1 gång? Det var fetingkul! Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Yaaaaay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Min lvl 45 warrior är nu helt död, sålde alla saker på den och förde över till min thief. Jag kommer troligen köpa tillbaks min eq på min fighter när jag har mer pengar på min thief Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Min lvl 45 warrior är nu helt död, sålde alla saker på den och förde över till min thief. Jag kommer troligen köpa tillbaks min eq på min fighter när jag har mer pengar på min thief Du har gjort exakt som mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Låter sorgligt.. :'( Därför måste jag muntra upp mig själv lite med en vacker bild! Har lite kul med mina grisar! (Jag blev träffad just där.. är inte sådär mörk egentligen. Plus att det fanns fler grisar till höger.) Redigerad 9 maj, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Det är sorgligt, Kunde göra 1500 dmg+ innan howie tvingade mig att spela på min thief Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Det är sorgligt, Kunde göra 1500 dmg+ innan howie tvingade mig att spela på min thief Bättre att tvinga dig till det då jag bara kunde göra 1300 högst på vanliga fiender och 1800 på undeads, då är det då bannemig bättre att vi är likadana istället så blir alla glada! Edit: Utom du. Redigerad 9 maj, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Bättre att tvinga dig till det då jag bara kunde göra 1300 högst på vanliga fiender och 1800 på undeads, då är det då bannemig bättre att vi är likadana istället så blir alla glada! Edit: Utom du. Jodå jag blir glad...I lvl 35 då jag kan göra ludi PQ och andvända min mapleclaw jag har lootat Min 100:ande post i denna topic=D Redigerad 14 maj, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jodå jag blir glad...I lvl 35 då jag kan göra ludi PQ och andvända min mapleclaw jag har lootat Inte glad för att vi kan PQa tillsammans? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Har just dödat mina första 3 stonegollems! Lägger upp en screen sen bara för kul. Screen: Redigerad 10 maj, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Woooho, har ju levlat om dig nu med, med min andra gubbe då förstås. Ingen snuddar ens Howierob än så länge. Utom EyeQuee då, men han har ju också gått i graven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Hur bär ni er åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Tog en paus på några dagar, är lvl 27 nu. Lvl 30 ^^ Redigerad 11 maj, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Grattis! Jag har precis klarat Luke's Quest.. (Lvl 36) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Skal eta efter en Maple Scorpio, fast orkar inte gå in. Dessutom så fryser alla monster när jag kommer in på större kartor, är fast tills jag drar till morsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Jag dog på skitbossen alishar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts