Lajnux Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Ska börja spela Maplestory igen efter ett uppehåll på drygt ett halvår. Har några frågor: 1.Har det hänt något nytt i spelet? 2.Något tips på vad jag ska bli för något? (Hade en firewiz lvl 36 förut) 3.Är någon villig att hjälpa mig ? 4.Vilken server ska jag spela på ? Edit: Redigerad 28 april, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Lägger upp en bild på min bowman senare.. Så att alla kåta killar får lite runkmaterial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Ska börja spela Maplestory igen efter ett uppehåll på drygt ett halvår. Har några frågor: 1.Har det hänt något nytt i spelet? 2.Något tips på vad jag ska bli för något? (Hade en firewiz lvl 36 förut) 3.Är någon villig att hjälpa mig ? 4.Vilken server ska jag spela på ? Edit: 1. Vet inte spelade inte for ett halvår sedan 2. Jag är assasin just nu tycker det är grymt kul(dv.s thief) 3.kanske, beror på vad du vill ha hjälp med 4. Windia Kom ihåg att tanka från www.mapleglobal.com och inte www.maplesea.com Redigerad 28 april, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag vet ^^, på vilken server spelar HOWHOW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag vet ^^, på vilken server spelar HOWHOW? Windia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Okej. Vad heter han och dom övriga från gtasajten som spelar på windia ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Okej. Vad heter han och dom övriga från gtasajten som spelar på windia ? Jag - IzeQue och eyequee Spam snuten - anhu Howhow - howierob eovh howiehow StellHell - Stellux osv^^ Redigerad 28 april, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Öhöm.... Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Pimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ny PQ? http://www.basilmarket.com/screen/basilmarket_com-screen-10166-1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ny PQ? http://www.basilmarket.com/screen/basilmarket_com-screen-10166-1.jpg OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Själv har jag en lvl 14 Warrior i Khaini. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Spelet börjar bli tråkigt, har inte spelat på ett tag nu, funderar på att lägga av helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Spelet börjar bli tråkigt, har inte spelat på ett tag nu, funderar på att lägga av helt Nej för fan! Ha superpimp-party med mig och EyeQuee så kommer du på andra tankar. Sen kan du gå och typ.. se på DrPil så han inte känner sig allt för ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Eftersom att min lvl 31 polearmgubbe blev lite misslyckad har jag börjat på en magician. TehBot heter den och finns i Windia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Eftersom att min lvl 31 polearmgubbe blev lite misslyckad har jag börjat på en magician. TehBot heter den och finns i Windia. Addar när jag orkar komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Har fått min syster att börja spela med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Zakum har kommit till mapleglobal!!! Inte för att jag har non chans men.. Lvl 34 nu btw.. Redigerad 3 maj, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Inte för att jag har non chans men Uhm, Man behöver typ 4 party fulla med lvl 110-120 personer i, Så inte så konstigt att du inte har någon chans^^ Patalomingetning, lvl 30 och assasin med min rouge nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag har typ en lvl 11 gubbe nu. Men monsterna laggar fast pga att mitt internet är så seeeegt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts