Adriian Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Efter en veckas uppehåll så har jag börjat spela MapleStory igen. Nu är det så att jag har hittat ett Golden Egg . Jag kan byta ut det mot EXP (jag kan, om jag har tur, gå upp 2 lvl's av dem) eller så kan jag sälja det för 10,000 Mesos. Vad tycker ni att jag ska göra? PS. Jag är lvl 10 och behöver en level till för att komma upp i 20 INT som behövs för att bli en Magican (stavning). DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Efter en veckas uppehåll så har jag börjat spela MapleStory igen. Nu är det så att jag har hittat ett Golden Egg . Jag kan byta ut det mot EXP (jag kan, om jag har tur, gå upp 2 lvl's av dem) eller så kan jag sälja det för 10,000 Mesos. Vad tycker ni att jag ska göra? PS. Jag är lvl 10 och behöver en level till för att komma upp i 20 INT som behövs för att bli en Magican (stavning). DS Ehm, 10 000 mesos, helt klart. 2 levels tar du lätt på level 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Nu är jag Magician på lvl 11. Vad kan man göra nu? Quests eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Nu är jag Magician på lvl 11. Vad kan man göra nu? Quests eller? Tryck q och kolla på avaviable quests... där står alla quest du kan göra. Men du måste hitta gubbarna själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Lootade nyss ett Yellow Easter Egg, är det värt nått? Btw, Nickar Nattnatte, lvl 17 och spelar på Windia. EDIT: Lootade nyss ett Golden Egg, är det värt nått? Det låter värdefullt Redigerad 16 april, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Lootade nyss ett Yellow Easter Egg, är det värt nått? Btw, Nickar Nattnatte, lvl 17 och spelar på Windia. EDIT: Lootade nyss ett Golden Egg, är det värt nått? Det låter värdefullt Jag hittade också ett Golden Egg igår. Jag sålde det för 10 000 mesos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 10.000?!? Men jag har läst att om man lämnar in det till nån snubbe så får man 100k exp, är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Kanske kommer sluta spela detta lite nu när jag har fått the godfather... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 10.000?!? Men jag har läst att om man lämnar in det till nån snubbe så får man 100k exp, är det sant? Nu får man max 1000 exp. Då ska du lämna in den till en arg kanin med en morot i munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Bara 1000?!? Fan va lite, då är det ju inte värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jag hitta ett golden egg för nåra dagar sedan.. sålde för 100k. Snart lvl 31 btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) 100k?!? De va väl bara värt 10k Redigerad 17 april, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 100k?!? De va väl bara värt 10k Om du säljer till NPC ja, Sälj till någon random bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Om du säljer till NPC ja, Sälj till någon random bara Jahapp... Jag som just har sålt min EDIT: Efter en lång natts spelande blev jag äntligen lvl 20 Redigerad 18 april, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag blev precis lvl 31.. Och T-Ryder, spelar du fortfarande?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag blev precis lvl 31.. Och T-Ryder, spelar du fortfarande?? Svarar åt honom. Japp, det är klart att vi gör, vi kommer aldrig lägga av! Är level 56 nu förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Ok! Kul! .. blev så trisst när ni försvann från forumet... Redigerad 22 april, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Nu är jag tillbaks från min semester på Malta, så nu blir det väl till att spela som f*n för att hinna ikapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Haha Kul. Då kommer väl den här tråden bli lite roligare igen.. Jag har ungefär 60% nu.. Och så har ja typ 655k. Ja och nåra polare samlar till en guild. Vi har ungefär 400k kvar att samla nu! Btw, Vad är LUK Crystals bra till?? Och sen hade jag bara lust att posta en bild.. Inget märkvärdigt men.. Redigerad 23 april, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Spelar du på windia? Har lite ny utrustning och sånt nu. Redigerad 23 april, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts