_ThuuG Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ok. Annars hittar man mera fakta där.. Men det är väl upp till rabarben vilken han tycker e bäst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 HOWHOW, Du som alltid gnäller och säger att jag är snål och sånt. Nu ska jag fan ge något tillbacks. Hoppas du inte redan har köpt din lvl 60 hatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 HOWHOW, Du som alltid gnäller och säger att jag är snål och sånt. Nu ska jag fan ge något tillbacks. Hoppas du inte redan har köpt din lvl 60 hatt Har du köpt den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag har börjat kora på wendia nu min warrior e i lv 13 och heter swemarkus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Håller påa tt göra ett account... tar ju skitlång tid! Någon som vill hjälpa mig med det sen? Alltså typ på msn eller nåt sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Dubbelpost jag vet men jag vill uppmärksamma detta. Kommer det andra världrar om man laddar ner det från maplesea? För jag ser inget som heter windia eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Dubbelpost jag vet men jag vill uppmärksamma detta. Kommer det andra världrar om man laddar ner det från maplesea? För jag ser inget som heter windia eller nåt sånt. MapleSea är ett annat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) MapleSea är ett annat spel. Är det? Helvete... OK... laddar ner det från mapleglobal då... blir det rätt då? Redigerad 13 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Är det? Helvete... OK... laddar ner det från mapleglobal då... blir det rätt då? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Japp Wiiiie! *Gör en segerdans* NÄr jag joinar... kan jak kanske få lite items? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Wiiiie! *Gör en segerdans* NÄr jag joinar... kan jak kanske få lite items? Självklart, dvs. om inte min ekonomi rasar helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Självklart, dvs. om inte min ekonomi rasar helt Skulle behöva hjälp av någon i början och så... vill du skicka msn typ. Kanske i PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 2nd job advancement är ju sketa svårt! Har nån nått tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 2nd job advancement är ju sketa svårt! Har nån nått tips? Skitenkelt ju, bara ladda upp med pots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 2nd job advancement är ju sketa svårt! Har nån nått tips? Köp 40 blue pots och 40 white, mata sen bara på med slashblast och powerstrike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Jo jag kom på att det inte var så svårt iallafall. Detta är jag iaf... Edit: Klarade det! Inte så svårt jue.. Redigerad 14 april, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har en char nu. Han heter therabarb och ska bli en warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ok. Enligt mig är det kul att vara warrior, fast å andra sidan e nog magicans bättre. Men bli du warrior.. det e kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Oerhört irriterande om det finns fler människor där, för warrior måste man gå till monstret å då har magicians eller bowman (archer) redan hunnit attackera det monstret.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Har en lvl 12 warrior. Fick tyvärr göra om min char idag... Men ja gjorde 10 levlar på ungefär 2h så det är bra ändå. http://img507.imageshack.us/img507/2518/maple00016nr.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts