StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Stell, Komigen va lite aktiv då bara står där i henesys och ser död ut. In i spelet nu Bah.. Om jag ändå ska regga mana kan jag va afk likaväl.. Tack för alla saker btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Bah.. Om jag ändå ska regga mana kan jag va afk likaväl.. Tack för alla saker btw. Np, Spelet blir mycket roligare ifall man får en bra start=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Np, Spelet blir mycket roligare ifall man får en bra start=D Så sant som det är sagt. Min förra gubbe, som också var den första tog 2 dagar på sig att bli lvl 10. Han blev också helt pank väldigt fort och felplacerade skills m.m. Nu har det tagit mig ca. 5 timmar att lvla upp en ny gubbe, och jag är redan på lvl 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Så sant som det är sagt. Min förra gubbe, som också var den första tog 2 dagar på sig att bli lvl 10. Han blev också helt pank väldigt fort och felplacerade skills m.m. Nu har det tagit mig ca. 5 timmar att lvla upp en ny gubbe, och jag är redan på lvl 12. In på maple igen. Inte kul att vara helt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Level 29! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Stell, du frågade om man kunde föra över saker från ena gubben till andra? Du kanske fått svar men jag kan väl ändå svara om nån annan undrar. Ja, det går. Sätt sakerna/pengarna in på "banken" så kan du ta ut dom med den andra gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Stell, du frågade om man kunde föra över saker från ena gubben till andra? Du kanske fått svar men jag kan väl ändå svara om nån annan undrar. Ja, det går. Sätt sakerna/pengarna in på "banken" så kan du ta ut dom med den andra gubben. Jo, jag fick reda på det tidigare idag. Men det kostar 100mesos att sätta in en sak, och dom var inte värda det. Så jag gjorde helt enkelt så att jag droppade allt jag hade på ett gömställe och stack dit med min andra char och plockade upp det. Btw, lootade ett golden egg idag! ska visst vara värt upp till 400.000mesos enligt HOWHOW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Btw, lootade ett golden egg idag! ska visst vara värt upp till 400.000mesos enligt HOWHOW. Priset sjunker hela tiden, ligger på runt 200k nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 KOMIGEEEEN, Jag är helt ensam inne nu. Howie, Stell, Spam snuten VEMSOMHELST kom in=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 MEN VAFAN!. Nu kallade en till mig för EyeQueen. MEN JAG MENAR INTE MED MITT NAMN ÖGONDDROTTNING.AAAAAAAAARH EyeQuee = En cool fighter som är skillad as hell EyeQueen =.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Haha Ska Levla lite nu.. Har vart i orbis o köpt lite grejjer till level 30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Håller på att tanka. 1h till Skulle någon snäll själ som spelar maple adda mig? Vilken server ska jag lira på? Redigerad 12 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Om du hade spelat på broa så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vilken värld lirar alla gtasajtare på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Vilken värld lirar alla gtasajtare på? Windia Iaf Spamsnuten, Howie, Eyedrottningen, jag har också spelat där.. Sen finns det väl fler som jag inte spelat med. Redigerad 12 april, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Skulle någon snel hest vilja göra mig glad genom att skriva upp klasserna? Eller vi har ju inga lowbies här nu så då kommer jag få... vandra ensam genom maple-jungeln och sitta och dricka maple-cola när jag är 74,8657 år. Jag laddar ner det imorron istället Redigerad 12 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Kolla Maplesea eller Mapletip om du behöver veta nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hidden-street.net är väl bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Datorn får stå på över natten så jag har maple hemma imorron! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hidden-street.net är väl bättre? Tycker inte jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts