T-Ryder Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hah, Jag är otrogen HOWHOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hah, Jag är otrogen HOWHOW! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) *LÄS NEDAN* Redigerad 10 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag och min IRL-kompis ska börja lira detta nu! Jag tankar nu. Doh (doh) 39kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag och min IRL-kompis ska börja lira detta nu! Jag tankar nu. Doh (doh) 39kb/s Ok, glöm inte att börja spela på Windia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Ok, glöm inte att börja spela på Windia Vad är bäst att vara för class? Nu kom det! Det låg i skräppost! Jag kommer att nicka rabarben Redigerad 10 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Kan någon snäll person lägga upp sin canvas.dll fil? btw, kul att topicen är igång igen! Tack T-Ryder, då ska jag nog bli Page istället! Men vilka monster ska man döda på 2 job advancement? Har typ frågat det 3 ggr nu. Redigerad 10 april, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag gissar på att min snubbe är borta men man kan ju alltid hoppas att han inte är det. Jag har installerat spelet igen nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Är verkligen installations-filen på 300mb? För jag blev tvungen att starta om datorn när jag var på 50% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kan någon snäll person lägga upp sin canvas.dll fil? btw, kul att topicen är igång igen! Tack T-Ryder, då ska jag nog bli Page istället! Men vilka monster ska man döda på 2 job advancement? Har typ frågat det 3 ggr nu. Fire boars och lupins, men var inte rädd dom är mycket sämmre än dom man möter ute i det vilda;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ska testa detta nu, angående klasser, vilken är roligast/bäst enligt dig?(+/-) Och är det PvP eller bara PvE(heter det PvE?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ska testa detta nu, angående klasser, vilken är roligast/bäst enligt dig?(+/-) Och är det PvP eller bara PvE(heter det PvE?) Bara PvE vad jag vet. Har förövrigt börjat om. Hade lite för högt i STR och DEX och hade helt glömt bort LUK. Sen hade jag maxat en skill som jag bara skulle ha 1 i.. Men vad gör det, jag har snart lvlat om mig själv igen. Föresten, går det att föra över saker mellan sina chars på något sätt? Om inte, vill någon hjälpa mig trada över lite saker då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Fire boars och lupins, men var inte rädd dom är mycket sämmre än dom man möter ute i det vilda;D Jaha! så treavligt.. ska nog försöka komma till lvl 30 under påsklovet! Och Canvas.dll behövs inte längre! Redigerad 10 april, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ingen som kan hjälpa mig med mitt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ingen som kan hjälpa mig med mitt problem? Jag har för mig att jag har haft det där problemet. Den kan bara patcha den senaste uppdateringen. Alltså, du kan inte patcha v1.0 till v1.2, utan du måste ha v1.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ingen som kan hjälpa mig med mitt problem? Antagligen har du en gammal ver. eftersom du trodde dina chars skulle vara borta. Ladda hem den nyaste installern bara så slipper du alla problem (den ligger på 307MB) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Antagligen har du en gammal ver. eftersom du trodde dina chars skulle vara borta. Ladda hem den nyaste installern bara så slipper du alla problem (den ligger på 307MB) Stell, Komigen va lite aktiv då bara står där i henesys och ser död ut. In i spelet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Det här va inte så kul som jag trode med tanke på alla som spelar, det enda positiva var att det var lite orginellt. blev lvl 6 vetifan om jag fortsätter spelar iaf på windia(heter den så?) och nickar Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Tackar. Provar senare. Drar hem en sak över msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts