oldsmobile Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Min Mage är i lv 27 nu den är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Pew! Nu funkar det . Jag är lvl 7 och heter Crixxo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Juste det hände mig när ja tanka från maplesea en gång.. Jag har maple global egentligen.. Hade bara lust o posta denna.. Wild Cargo's är läskiga! gav mig ut på lite äventyr igår: Redigerad 9 april, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Pew! Nu funkar det . Jag är lvl 7 och heter Crixxo. Vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Windia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Juste det hände mig när ja tanka från maplesea en gång.. Jag har maple global egentligen.. Hade bara lust o posta denna.. Wild Cargo's är läskiga! gav mig ut på lite äventyr igår: Dom där cuttar jag och Eye lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Juste det hände mig när ja tanka från maplesea en gång.. Jag har maple global egentligen.. Hade bara lust o posta denna.. Wild Cargo's är läskiga! gav mig ut på lite äventyr igår: Server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Alla snor mina kills.. Ingen som känner sig manad att fixa 5 Orange Mushroom hattar till mig? :"> (Windia) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Broa. Har lite polare där. Föresten, när ja skulle till orbis igår så kom nåra trevliga monster på båten. Redigerad 9 april, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jaaaaaaaaa, lvl 40 ÄNTLIGEEEEEN ;D Nä, nu ska jag sova. Lägger upp en screen =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hardcore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Jaaaaaaaaa, lvl 40 ÄNTLIGEEEEEN ;D Nä, nu ska jag sova. Lägger upp en screen =D AA Ja vill bli som du!! Snart lvl 30. Vilken hjälm bör jag skaffa på lvl 30? Redigerad 10 april, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 AA Ja vill bli som du!! Snart lvl 30. Vilken hjälm bör jag skaffa på lvl 30? Skaffa ingen ny hjälm i lvl 30, behåll lvl 25 hjälmen. Om du inte hittar någon som säljer lvl 30 hjälmen billigt i free market Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Jävlar, ursäkta dubbel-posten >___< Redigerad 10 april, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Tack för tipset! Är det svårt att bli fighter? vilka monster ska man döda för att få oresen? Btw, kan du döda stonegollems? Redigerad 10 april, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Btw, kan du döda stonegollems? Japp ________ Det är lika svårt att bli fighter som page och spearman. Jag tycker du ska bli Page därför att: Page är nästa likadant som fighter, som Page kan man andvända Mace eller svärd. Page har 10000 ggr roligare skills, te.x frysa monster eller elda dom ^^ Ska försöka att lvla en lvl varje dag under lovet så jag kommer ikapp howie. Yäää, Im goin l0W-l1f3! Redigerad 10 april, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Pimpin' playa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Okej, behöver hjälp/tips. Är som sagt mage, och om jag fattat det rätt så är INT som är min huvud attribut. Men nu undrar jag om jag alltid ska sätta på INT, och vilka skills bär jag ta och vilka bör jag undvika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Pimpin' playa. 50 Älska Yo Biff! Redigerad 10 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Okej, behöver hjälp/tips. Är som sagt mage, och om jag fattat det rätt så är INT som är min huvud attribut. Men nu undrar jag om jag alltid ska sätta på INT, och vilka skills bär jag ta och vilka bör jag undvika. Läs FAQs på gamefaqs.com där står exakt hur du ska göra i princip. Du ska ha ungefär 5 mer i luk än vad din lvl är också när du är magician. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts