HOWHOW Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Hahah lol. Jag kan inte åka någon båt till orbis=( Den åker aldrig. Var samma på Windia, jobbigt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Aaa.Hoppas det kommer en ny patch snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Lev trååd leeeev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vilka spelar Maple Story fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vilka spelar Maple Story fortfarande? Jag, Hittade en mystic sheild häromdagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag också. är på lvl 27. bara undrar.. är 2nd job advancement svårt att fixa för warriors? Alltså det med Black Crystal Ores? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Windia EDIT - Heter EyeQuee dät btw Redigerad 6 april, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag håller på att tanka detta nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag håller på att tanka detta nu . Kolla www.gamefaqs.com sedan så du inte förstör din charachter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Har just dödat min första drake http://photo-origin.tickle.com/image/88/4/2/O/88428166O326183179.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 När jag ska logga in så stängs spelet av och det kommer fram en ruta där det står: Connection to server has ended. Please try again later. Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Tror det har hänt mig också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Kan det vara ett serverproblem? Jag skapade ett nytt konto men det funkar inte heller. Det står bara ID is invalid eller nått några gånger och sen stängs det av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Funkar för mig. Kan det bero på att jag kör på Broa?.. Redigerad 7 april, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Det kan väl inte vara det som är problemet. Det händer ju när jag ska logga in, inte när jag ska välja server. Redigerad 7 april, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Jaha.. Btw, titta va ja hitta.. Den e lvl 35 för det om det är nån som inte ser.. Redigerad 8 april, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jaha.. Btw, titta va ja hitta.. Den e lvl 35 för det om det är nån som inte ser.. Har jag också hittat, sålde för 50k till en polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) För några dagar sedan hittade jag en mithril polearm också. Btw så levlede jag precis.. är lvl 28 nu. Redigerad 8 april, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Det funkar fortfarande inte . Vad kan felet vara? Beskrivning av felet: Jag startar spelet och kommer till inloggningsmenyn. Jag skriver in mitt användarnamn och lösenord som jag har dubbelkollat så att det är rätt. När jag trycker på log in so kommer det fram en ruta där det står: This is not a registried ID. Jag försöker igen några gånger och sen så stängs spelet av och det står: Connection with server lost (eller något i den stilen). Jag spelade MP för några månader sen med samma konto och då funkade det bra. Jag har också gjort ett nytt konto men det funkar inte heller. Snälla! Hjälp mig! Edit: Jag kanske vet vad som är felet nu. Jag tror att jag har MapleStory inte MapleGlobal som man ska ha i Europa. Jag tankade nämligen inte från www.mapleglobal.com innan. Jag håller på att tanka därifrån nu. Redigerad 8 april, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts