HOWHOW Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Så var man lvl 30 nu då Grattis! Vad ska du bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Grattis! Vad ska du bli? Tack! Ska bli Spearman, fast jag vet dock inte om jag ska använda polearm eller spear Redigerad 17 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Min mage är i lv 16 nu han börjar bli ganska bra. Jobbigt att det tar lång tid att levla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vart tog alla gtasajtare vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 A ja spelar fortfarande men ja brukar inte parta med gtasajtare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) A ja spelar fortfarande men ja brukar inte parta med gtasajtare. Nej, knappt(inga? ) några som spelar på Scania (av gtasajtare) Redigerad 22 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ja har min magican i lv 19 på scania men som sakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag har en Archer på level 18. Jag brukar spela med HOWHOW.. Vart är alla andra gtasajtare som spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag har en Archer på level 18. Jag brukar spela med HOWHOW.. Vart är alla andra gtasajtare som spelar? Omg, jag brukar ochså spela med howhow =O eller spelar du med hans archer? Jag har en lvl 35 fighter på Windia(Eyequee) och en lvl 17 rouge ochså på windia(izeque) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag har en Archer på level 18. Jag brukar spela med HOWHOW.. Vart är alla andra gtasajtare som spelar? Kör med min Spearman, nickar "Anhu" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Kör med min Spearman, nickar "Anhu" Föråt mig, snälla=,( du får prata/skriva nu, plz=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Föråt mig, snälla=,( du får prata/skriva nu, plz=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag kanske skulle säga att jag spelar på windia och nickar DrPil också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Jag kanske skulle säga att jag spelar på windia och nickar DrPil också. Add:a mig (Anhu), orkar inte logga in Redigerad 24 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Sorry för dubbel-post. Hursomhelst så undrar jag om någon har 8 Small Eggs, har letat som tusan i Free Market, men bara hittat 7 ägg (behöver 15) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Laddar ner spelet nu. Någon som spelar detta? Edit: Tog bort det, fattigt, tog 10min att ladda ner den. Redigerad 26 mars, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Söker 3 st Lvl 21-28 som vill PQ'a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag är rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Howie har skapat guild, första gruppkortet (bara dom bra i guilden med på kortet) Redigerad 27 mars, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Hahah lol. Jag kan inte åka någon båt till orbis=( Den åker aldrig. Redigerad 28 mars, 2006 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts