Siana Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Gah! Behöver lite till xp för att bli lvl 10, men de jävla svamparna dödar mig gång på gång! Jag ska bli tjuv sen. I'm a thief, ey yo, yeah, gogo, fett med blingbling ey len yo! ... Förlåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag laddar ner det där sen och prövar. Och om det suger ska jag ge alla som lirar det en spark i rumpan http://xbase.10gb.ru/smiles/zungeraustreck.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 I början står man ju bara och håller in ctrl till lvl 8-10. EDIT: Här kommer bilden http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/maplestorybild.JPG Värdelöst ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Värdelöst ;> Nein! Bra system också, att den som slog mest på monstret får grejerna efter det, hämtar han dem inte kan vem som helst ta dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Värdelöst ;> HAHAHA! Nu låter du så! Var det inte du som tyckte att att alla som spelade wow var idioter förut? Då försvarade du gärna ditt lilla Maplestory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 HAHAHA! Nu låter du så! Var det inte du som tyckte att att alla som spelade wow var idioter förut? Då försvarade du gärna ditt lilla Maplestory. Enda jag vet att han lirade WoW men det hör inte hit, Min polare körde maplestory förr o ja tycker det inte verkar någge vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Värdelöst ;> Bra att du har ett monster från spelet i din avatar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Äsch, det är tusen miljoner gånger bättre än WoW! *Fnitter* Jag skojade, har aldrig spelat WoW, det är säkert jättebra... Men jag känner inte för att punga ut 120:- i månaden samt att förtyna framför datorn så det går åt helvete med studierna. Maplestory är gratis, gulligt och kul. End of story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 DOH!!! Nu har jag ett problem till! Var ändrar man upplösningen på spelet. Jag kan inte se den övre delen av bilden. För låg upplösning. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 ... Vet inte... Men varför inte göra bilden mindre med knapparna på skärmen...? Med i Scania nu? Ch. 1 i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Två frågor. Va' är'e för systemkrav? Spelar man mot andra på nätet eller é det bara ett single player-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Online spel med andra. CPU P3-700 MHz or higher RAM 128 MB HDD 500 MB space needed OS Windows 98/ME/2K/XP VD 3d acceleration card SOUND 16bit sound card NETWORD Cable modem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Vet inte... Men varför inte göra bilden mindre med knapparna på skärmen...? Med i Scania nu? Ch. 1 i så fall. Det tänkte jag inte på:"> ! Men nu är problemet att när man trycker på neråtknappen på skärmen så går den uppåt. Uppåtknappen blir också uppåt. Det måste vila en förbannelse över det här programmet . Redigerad 11 januari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Vet inte... Men varför inte göra bilden mindre med knapparna på skärmen...? Med i Scania nu? Ch. 1 i så fall. Ch'n spelar ingen roll, man kan byta när som helst. Förresten, jag spelar på Broa. Redigerad 11 januari, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Ska börja spela igen. Jag röstar för att alla spelar på Scania servern! (hoppas mitt acc är kvar!) edit: Yay! alla mina gubbar är kvar! dom är alla på scania servern! så jag röstar för att vi spelar där! edit2: Kom på att jag ville börja om. vilken server? tycker att alla gtasajtenforum users borde använda samma server! Redigerad 11 januari, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ska börja spela igen. Jag röstar för att alla spelar på Scania servern! (hoppas mitt acc är kvar!) edit: Yay! alla mina gubbar är kvar! dom är alla på scania servern! så jag röstar för att vi spelar där! edit2: Kom på att jag ville börja om. vilken server? tycker att alla gtasajtenforum users borde använda samma server! Windia ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Men använd BROA! ja har ju en lvl 15 Mage och min brorsa har en 16 warrior där.. så börja där! kom igen vi kan nog hjälpa er också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Meh! Scania! Eller så börjar alla om i en och samma server. Kan man inte byta server på nåt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Lallaren;ja vägrar byta.. det ända ja kommer lira där är warrior, och min warrior är på Broa! ganska hög lvl också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) HAHAHA! Nu låter du så! Var det inte du som tyckte att att alla som spelade wow var idioter förut? Då försvarade du gärna ditt lilla Maplestory. Aww lilla P-C då, det varju ungefär 3 månader sen, så snälla håll käften din lilla fittunge. Visste inte att du var så patetisk. Redigerad 11 januari, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts