Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag brukar PQa på kvällen..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Vad brukar ni göra medan ni vänter på att gubben ska få liv? Jag brukar surfa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Vad brukar ni göra medan ni vänter på att gubben ska få liv? Jag brukar surfa. Haha, intresseklubben! Jag brukar vänta på att Howie ska heala mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Det går kvickt för mig, healar 60hp/tio sekunder. Men jag har tröttnat på spelet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Spelar lite nu faktiskt men har i stort sett tröttnat, ligger fortfarande på lvl 16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag och EyeQuee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag och EyeQuee. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Äggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 <3 Haha, fan vad gay @Wu Zi Mu: Vad har du för 2nd job advancement? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Haha, fan vad gay @Wu Zi Mu: Vad har du för 2nd job advancement? Han är spearman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Ja och howie rullar runt i snön halvnakna;D Redigerad 13 mars, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Var köper man choklad nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Var köper man choklad nånstans? Om du syftar på den mörka och ljusa chokladen så finns den inte längre, det var ett event item(Valentines Day). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Jag och Howie gjorde goda gäringar idag. Det är en hacker i våran guild, han är ganska snäll men han skryter något så fruktansvärt om sina pengar och EXP han inte ens kämpar för att få. Så jag och howie gick till han och så fick vi några saker. efter det anmälde vi han till GM. Redigerad 14 mars, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag och Howie gjorde goda gäringar idag. Det är en hacker i våran guild, han är ganska snäll men han skryter något så fruktansvärt om sina pengar och EXP han inte ens kämpar för att få. Så jag och howie gick till han och så fick vi några saker. efter det anmälde vi han till GM. GMs kan faktiskt belöna folk för att ha t ex reportat en hacker, ökad speed t ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 GMs kan faktiskt belöna folk för att ha t ex reportat en hacker, ökad speed t ex. Säker? =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Säker? =O Ja, såg några bilder på ett forum, ganska säker på att dom inte var fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Om du syftar på den mörka och ljusa chokladen så finns den inte längre, det var ett event item(Valentines Day). Men man kan ju fortfarande köpa korgar och sånt ju?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Men man kan ju fortfarande köpa korgar och sånt ju?! Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Nej? Eee jooo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts