Troxie Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Hade dom inte blockat alla ifrån Singapore? : < Yäyä, den är uppe nu ialafall. In om ni vill ha grejor innan jag vendorar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Spelar ni fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Spelar ni fortfarande? Nope, open beta på Runes of Magic, ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Nope, open beta på Runes of Magic, ffs! Ser lite halvkul ut... Kan du langa lite screens? Kanske i en Runes Of Magic tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Ser lite halvkul ut... Kan du langa lite screens? Kanske i en Runes Of Magic tråd? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46981 /yawn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Någon som vill ha mitt account på Final Story? Orkar inte mer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Någon som vill ha mitt account på Final Story? Orkar inte mer nu. Skulle vara kul att testa... Men jag spelar inte heller nu. Det lär inte vara nån som spelar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 (redigerad) Lajnux hann först Redigerad 19 januari, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luknux Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Om ni vill göra en egen maplestory server kan ni titta in i det här forum http://maple.roflforum.net/ och förhoppningsviss kan dem hjälpa er, dem hjälpte mig mycket när jag skulle starta min server, och om ni vill ha en gratis hemsida kan ni gå in på: http://www.luknux.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 bump! Är det nån som har en DK på lvl 80+? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Nope, spelar dock fortfarande och är level 127 Paladin. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 (redigerad) Nope, spelar dock fortfarande och är level 127 Paladin. (:!!! Men du är på fel server din fjöös! >: Hade hoppats på att kunna lvla upp till lvl 80 med min priest men utan dk är det SEEEGT som fan. EDIT: Btw, blir det en till fiskfilm? Redigerad 25 juli, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 (redigerad) Bara för att, så lirar jag litegrann fortfarande, 88 Hermit. Ska köra mer när Cygnus Knights kommer. Nya "job", typ Nightwalker för thieves, Dawn Warrior för warriors o.s.v. Ska bli kul. Redigerad 25 juli, 2009 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts