Siana Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Jag ska göra en Crusader iaf! Återkommer med nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 It's up and running! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cojones Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Eh, yo. Tja. Lirar oxå lite. Nickar Millionaire va, ni kan ju lägga till mig va, Crusader som gäller va (Ledsen Siana, om jag sett att du också skulle så hade jag valt spearman för två timmar sen istället). +Vi borde trixa guild (OBS. Inget töntnamn, utan snarare något underwunderballt, som typ, ja.. Något fräckt helt enkelt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Eh, yo. Tja. Lirar oxå lite. Nickar Millionaire va, ni kan ju lägga till mig va, Crusader som gäller va (Ledsen Siana, om jag sett att du också skulle så hade jag valt spearman för två timmar sen istället). +Vi borde trixa guild (OBS. Inget töntnamn, utan snarare något underwunderballt, som typ, ja.. Något fräckt helt enkelt). oh ye. Oh hai. oh welcome back ;> och ja, ett guild vore inte helt fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 (redigerad) Jag är nu snart lvl 100 med min I/L... men jag funderar på att göra en Hero nu, efter att ha lvlat en Crusader till lvl 7x på SydneyMS. Paladin kanske också vore nåt... Nick: Chichika Class: I/L Mage Edit: WHAT THE FUCK! Rollback från lvl 97 till 80 >____> Redigerad 4 januari, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Någon som sitter på ett sköld? Är Chief Bandit, så det är inte mycket val. Maple Shield ska man kunna få tag i, men vet inte hur. Farmat lite för Pan Lid, men utan tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Är någon priest? upptäckte att de är segt att grina utan healer >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Är någon priest? upptäckte att de är segt att grina utan healer >: Ingen är priest. Vad ä rdu för class/lvl? Använd pots istället..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Jag håller på med en atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Ingen är priest. Vad ä rdu för class/lvl? Använd pots istället..? sin, lvl 120+ visst pots de funkar men de är seeeeegt >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Så där ja, nu är man en I/L Wizard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Så där ja, nu är man en I/L Wizard. I like. Jag gjorde en crusader (lvl 60) men jag saknar Ice jättemycket, så jag gick tillbaka till min I/L... trots att den är 8x istället för 9x (rollbackskit). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 lol, så farmar man som en idiot, sen dödar man typ 1 Green Mushroom och Pan Lid droppar på min Crossbow man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) lol, så farmar man som en idiot, sen dödar man typ 1 Green Mushroom och Pan Lid droppar på min Crossbow man. Vad är en Pan Lid? Vad är det bra för? Är det denna? http://www.mapletip.com/maplestory-equipment/Pan+Lid/1092008 Redigerad 5 januari, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Vad är en Pan Lid? Vad är det bra för? Är det denna? http://www.mapletip.com/maplestory-equipment/Pan+Lid/1092008 Korrekt. Det är typ "bästa" (sämst egentligen) skölden man skaffar utan mycket arbete. Orkar inte farma spöken för ett skaffa ett wristguard, och maple shield har jag fortfarande inte fattar vart man får tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Korrekt. Det är typ "bästa" (sämst egentligen) skölden man skaffar utan mycket arbete. Orkar inte farma spöken för ett skaffa ett wristguard, och maple shield har jag fortfarande inte fattar vart man får tag på. Maple Shield droppas av monster under Anniversary events, så den droppas förmodligen inte. Edit: Om inte servern har fixat en drop rate på dem. Redigerad 5 januari, 2009 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Maple Shield droppas av monster under Anniversary events, så den droppas förmodligen inte. Edit: Om inte servern har fixat en drop rate på dem. Well, när det sitter en NPC i stan och säljer alla Maple vapen för 8 mil och flera personer har Maple shieldet så finns det på servern. Spelar inte så stor roll längre då jag lyckades fixa en wristguard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Well, när det sitter en NPC i stan och säljer alla Maple vapen för 8 mil och flera personer har Maple shieldet så finns det på servern. Spelar inte så stor roll längre då jag lyckades fixa en wristguard. Vardå? Och gärna också vilken stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Vardå? Och gärna också vilken stad coco selger, dom små figurerna. nästan i varje stad. Redigerad 5 januari, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Har folk slutat lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts