Bullet Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Lol,vettefan vad HOWHOW har lurat i den här killen som bara ville lära sej lite svenska Hahah ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Heter Anhu (Siana...) på Windia och är lvl 26 för tillfället. Va?! Vad har jag missat?! Förövrigt blev freakin' T-Ryder Fighter, inte kul om vi båda är likadana, så jag får bli Page eller Spearman istället. Det lutar åt Spearman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Va?! Vad har jag missat?! Förövrigt blev freakin' T-Ryder Fighter, inte kul om vi båda är likadana, så jag får bli Page eller Spearman istället. Det lutar åt Spearman. Spearman annars slår jag dig!!! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Im da über fighter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Nu blev jag helt jävla mongosur igen Hm...så mycket gav han inte ut förut! jäkla konstigt... edit: vad för något ska jag bli? Vocation alltså. Redigerad 20 februari, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Hm...så mycket gav han inte ut förut! jäkla konstigt... edit: vad för något ska jag bli? Vocation alltså. Det slumpas mellan antalet pengar. Vilken level är du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag ä'r på level 1 ^^ tänkte bara allt utom theif o bowman (dom har ajg erdan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag ä'r på level 1 ^^ tänkte bara allt utom theif o bowman (dom har ajg erdan) Vad blev det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Lol,vettefan vad HOWHOW har lurat i den här killen som bara ville lära sej lite svenska HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det slumpas mellan antalet pengar. Vilken level är du på? Ja, men förut var det väl bara upp till en miljon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ja, men förut var det väl bara upp till en miljon? Ingen aning. Men varför gav du mig en förut? Jag är rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Fel topic^^ *DEL* Redigerad 23 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Stiligt. IweX och jag och någon mer.. Psst, fel topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Ingen aning. Men varför gav du mig en förut? Jag är rädd. Jag är rädd. En kille med nicket "Anhu", eller "Ahnu", minns inte alltför väl, skrev "Siana, aight?" till mig. Nu måste jag flytta och byta namn. Inte ens i söta 2D- spel går man säker. :'( That's why... Redigerad 23 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 That's why... Haha, glömde det! Svar på det i alla fall. @Sikorka: Wrong topic, men jag måste bara påpeka att iweX's vapen är mellan dina ben. Mohah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Psst, fel topic Ursäkta , trodde det var Silkroad tråden.. -- Btw, är det här kul eller? Jag laddade ner det men kunde inte regga på deras sida så jag tog bort det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Går fan svinsnaabbt att lvla med beginners. Redigerad 24 februari, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Nu är jag snart lvl 30 och har spelat med EN forumare. Var håller ni hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Nu är jag snart lvl 30 och har spelat med EN forumare. Var håller ni hus? Bah, jag snackar ju med dig hela tiden^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Ja, var är ni? Btw, spelar lite på den nya världen nu...(kommer inte ihåg vad den heter ) där heter jag Fhune. Redigerad 24 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts