_ThuuG Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Ingen som lirar GMS? Har ca. 23 miljoner nu. Hittade ett par steelies vid Dual Ghost Pirates igår. ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Kör på min DK nu istället, nick: Mzkzm Finalstory, that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 har dragit upp en i/l till lvl 141 nu. Adda pale! : DD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Servern är ju instabil som faen... Den är ju nere nu också! Funderar på att kolla om det finns en annan server på MS som man kan spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Det är en hacker som jävlas tror jag. Stod något om det på deras forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Annars verkar Winter Story vara en bra server. Med PIRATES! Welcome to Winter Story [Great Community] » [v.62] » [Dedicated Server] » [24/7] » [Constant Updates] » [14 Channels] » [400x Rates] » [Working Pirates] » [Custom Rebirth] » [Winter Points] » [Player Commands] » [Custom NPCs] » [Dedicated Staff] » [1 Meso Shops] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 (redigerad) Reggat mig på SydneyMS. Kommer ändå fortsätta på Finalstory när det kommer upp igen Bwhahah, fan vad kasst. Man börjar med 100 miljoner mesos, zakum helmet och horntail pendant. Bra är dock att man inte behöver levla till 10 utan väljer jobb direkt Redigerad 4 januari, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Reggat mig på SydneyMS. Kommer ändå fortsätta på Finalstory när det kommer upp igen Bwhahah, fan vad kasst. Man börjar med 100 miljoner mesos, zakum helmet och horntail pendant. Bra är dock att man inte behöver levla till 10 utan väljer jobb direkt Men... WINTERSTORY!! Pirates! Regga dig där istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Annars verkar Winter Story vara en bra server. Med PIRATES! Som även den blir febrilt attackerad av den här hackern, som dessutom drar ner alla stora servrar. ..För att få folk att spela på hans server istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Jag kommer nog stanna på Finalstory anyway. Trevligt folk. Synd att snorungen sitter och DDoSar servern. Är fortfarande på lvl 151 på min arch mage ( I/L ) men funderar på att göra en ny char, vad ska jag ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Jag kommer nog stanna på Finalstory anyway. Trevligt folk. Synd att snorungen sitter och DDoSar servern. Är fortfarande på lvl 151 på min arch mage ( I/L ) men funderar på att göra en ny char, vad ska jag ta? bandit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Vad många som är I/L då, det gjorde ju jag med Kanske ska köra Fire/Poison istället, alternativt en meleeklass. Gjorde en assassin men det var trist, speciellt eftersom att man inte kunde köpa några kaststjärnor i shoppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Vad många som är I/L då, det gjorde ju jag med Kanske ska köra Fire/Poison istället, alternativt en meleeklass. Gjorde en assassin men det var trist, speciellt eftersom att man inte kunde köpa några kaststjärnor i shoppen. Jag med! Funderar att köra en Warrior sen kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Vad många som är I/L då, det gjorde ju jag med Kanske ska köra Fire/Poison istället, alternativt en meleeklass. Gjorde en assassin men det var trist, speciellt eftersom att man inte kunde köpa några kaststjärnor i shoppen. I/L är lätt den bästa solo-classen, det är troligen därför så många lirar det. Först drar man upp en mage sen drar man upp en sin eller nått annat roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Jag med! Funderar att köra en Warrior sen kanske. Rekommenderar att du kör på Hero/Paladin isåfall, då de används febrilt i CPQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Rekommenderar att du kör på Hero/Paladin isåfall, då de används febrilt i CPQ. ... CPQ är lvl 30-50? Eller har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 ... CPQ är lvl 30-50? Eller har jag missat något? mer 150-250 http://leafre.com/showthread.php?t=1139 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 (redigerad) mer 150-250 http://leafre.com/showthread.php?t=1139 Aha, tack. Det var ganska stor skillnad, ja Förresten, någon får gärna skriva när servern är uppe igen! Redigerad 4 januari, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Ägaren av servern har vaknat till, så finalstory är på G upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Ägaren av servern har vaknat till, så finalstory är på G upp! Mateo är vansinnig på Sango nu! Hoppas att han lyckas fixa det snarast möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts