Sniper Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Antar att det är 60k NX per account, sen är det ju uppdelat på alla char du gör på det accet. Men hur kan du trade:a dina NX cash mellan dig? Multiclient? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Kul att MapleStory tråden är så aktiv nu, visserligen private servers, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Yawn, kunde ni inte ha valt en sida som hade en stabil registreringsserver? Den är fortfarande inte uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Yawn, kunde ni inte ha valt en sida som hade en stabil registreringsserver? Den är fortfarande inte uppe. Tycker jag också T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Eller så är den nere pga abuse med NX? : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Då kunde ni ha valt en server som inte får sitt NX abusat Aja, spelar på AkaiMS tills vidare... Jag upptäckte att jag glömt ALLT kring Maple så mja, måste bli lite uppvärmd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 REGGA NU NU NU NU NU FUNKAR NUUUU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 (redigerad) REGGA NU NU NU NU NU FUNKAR NUUUU YAY tack! Ok, dags för nsäta fråga... Hur transfer:ar man NX-cash? Edit: MEN FUCK! Man får inga NX-cash nu! Redigerad 3 januari, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Vad nickar du Sniper? ; > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Magician 2nd job verkar bugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 (redigerad) Vad nickar du Sniper? ; > Kommer inte ihåg Ska kolla. Chichika Redigerad 3 januari, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 (redigerad) Magician 2nd job verkar bugga. Meeen. SKriv inte att ni spelar utan att säga vad ni heter! Har du lagt ut alla SP? Om det buggar kan du få jobbet ifrån en brud nära taxin i henesys. Heter något med fairy (h) Adda Trox btw. Min bowmaster som jag lirar på Redigerad 3 januari, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 skönt att man tappade 20 lvlar nu. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Meeen. SKriv inte att ni spelar utan att säga vad ni heter! Har du lagt ut alla SP? Om det buggar kan du få jobbet ifrån en brud nära taxin i henesys. Heter något med fairy (h) Adda Trox btw. Min bowmaster som jag lirar på Ska prövas, tack. Jag minns fan inte riktigt vad jag nickade, antingen Sien eller Sian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Massive rollback inc?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Blä. Gå ner till level 8 när man preics har dingat 30. Jag nickar PlutoniuM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 om nån grabbbbbar illbis så KÖPER JAG !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Är servern ens uppe nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Är servern ens uppe nu? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Blä. Gå ner till level 8 när man preics har dingat 30. Jag nickar PlutoniuM. Lol, jag tror fan att jag såg dig. :'D Manlig karaktär, roite? ... Det är typ det enda jag minns men mja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts