Sniper Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Jag är lite sugen på att spela MapleStory när jag inte har något bättre för mig, men orkar heller inte med all grind. Skall pröva någon av privatservrarna! Hör gärna av er om ni hittat någon bra. Jag trodde du var fast med WoW FinalStory verkar bra... Annars är HarukiMS (med 9999x rates) rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 ska dra ner finalstory och lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Jag trodde du var fast med WoW FinalStory verkar bra... Annars är HarukiMS (med 9999x rates) rolig. Bara för att man spelar WoW betyder det inte att man aldrig någonsin spelar andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Har lirat på Finalstory i princip hela dagen. Skitkul. Adda mig till buddylist. iLinus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Adda JSHC på FinalStory också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Har lirat på Finalstory i princip hela dagen. Skitkul. Adda mig till buddylist. iLinus Level? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Ni kan ju passa på och adda Denstore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Level? Tror jag är ~140 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Tror jag är ~140 Oh Shiet! Måste testa... men nu ska jag sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Var visst på lvl 148. Avslutar kvällen med en fin bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Vad är det för jävla särserver. Det är nog fjärde gången jag skyndat och gjort mitt second job för att sedan få en rollback tillbaka till lvl 1. LIKE, WTF?!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Vad är det för jävla särserver. Det är nog fjärde gången jag skyndat och gjort mitt second job för att sedan få en rollback tillbaka till lvl 1. LIKE, WTF?!!!!! Inte fått en enda rollback ifrån 1-12x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Logga ut och logga in igen så sparas allt, iallafall på de flesta privatservrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Jag kan inte registrera mig på FinalStory Får MySQL error. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Inte fått en enda rollback ifrån 1-12x Nu spelade du inte mellan 08-10 i morse då servern hade fnatt. Stell - lvl 80 bandit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Nu spelade du inte mellan 08-10 i morse då servern hade fnatt. Stell - lvl 80 bandit Så mycket NX som du hade så lär du inte ha någonting kvar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Jag kan inte registrera mig på FinalStory Får MySQL error. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Så mycket NX som du hade så lär du inte ha någonting kvar nu. Proppade mitt pet fullt med saker, så har typ 1200 NX kvar nu. Kewl att man får 60000 för varje acc, ABUSA som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Såg att man kunde ha en straw hat så jag försökte kirra en D. Luffy look. Gick lite halvbra. Är det enbart på en gubbe man får nx btw`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Såg att man kunde ha en straw hat så jag försökte kirra en D. Luffy look. Gick lite halvbra. Är det enbart på en gubbe man får nx btw`? Antar att det är 60k NX per account, sen är det ju uppdelat på alla char du gör på det accet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts