oldsmobile Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Drog 60% me min dexless nu under dubbel expn. Älskar min dmg när man är dexless skadar mycket mera än en vanlig sin . Han e 54 nu siktar på 55 imorron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Drog 60% me min dexless nu under dubbel expn. Älskar min dmg när man är dexless skadar mycket mera än en vanlig sin . Han e 54 nu siktar på 55 imorron. Vad är din att? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 En polare snackar om att börja spela igen så vi får se om jag börjar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 En polare snackar om att börja spela igen så vi får se om jag börjar också. go for the 4th job man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Har bara en 6attack wg och inge speciell sauna eller skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Jag testade MS ett tag (läs: en dag) och kom till lvl 11 eller nåt... men jag läste på lite om spelet. Det enda jag inte fattar är vad man kan göra förutom att grinda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Yooo. Drog upp en sin till 30 för några dagar sedan men för att jag ska kunna palla maple igen måste jag ha en skön privat att lira på lite då och då! Finns det någon sån bra med typ 200-500x exp rate eller är alla nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Jag testade MS ett tag (läs: en dag) och kom till lvl 11 eller nåt... men jag läste på lite om spelet. Det enda jag inte fattar är vad man kan göra förutom att grinda PQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 PQ Jag har också hört en massa om PQ hit PQ dit... blabla... Men vad är det exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Jag har också hört en massa om PQ hit PQ dit... blabla... Men vad är det exakt? Det är en Party-Quest, alltså man har ett team som man gör en quest med. vanligast så är det några rum man kommer till och ska besegra några monster ellet nått sånt. man gör pq mellan vissa lvlar också, så det är ingen grej man göra bara en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Det är en Party-Quest, alltså man har ett team som man gör en quest med. vanligast så är det några rum man kommer till och ska besegra några monster ellet nått sånt. man gör pq mellan vissa lvlar också, så det är ingen grej man göra bara en gång! Och det är typ som en raid eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Och det är typ som en raid eller? http://www.youtube.com/watch?v=L_O1mmWR1Jg Första filmen jag hittade på youtube, det där är kerning PQ (level 21-30) Ingen som vet någon bra privatserver?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 (redigerad) Ingen som vet någon bra privatserver?! Bara att välja och vraka... http://www.xtremetop100.com/maplestory Redigerad 31 december, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Bara att välja och vraka... http://www.xtremetop100.com/maplestory I shall testa 9999x Exp-rates servern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Ska dra hem Finalstory och MSglobal under natten och prova i morgon. Fler personer får gärna göra likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 (redigerad) Lätt på Lajnux. Vilken tid spelar du imorn? Redigerad 1 januari, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Vet inte riktigt, adda msn så kan vi snacka mer där linusuddin@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Varför inte lira på Maplestory Europe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 (redigerad) Ska dra hem Finalstory och MSglobal under natten och prova i morgon. Fler personer får gärna göra likadant. Jag är nog på, kommer dock inte lira speciellt mycket under dagen, blir framåt kvällen/natten isåfall. Sniper: För att rates=pain in the ass, där snackar vi MASSIV grinding. Redigerad 2 januari, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Jag är lite sugen på att spela MapleStory när jag inte har något bättre för mig, men orkar heller inte med all grind. Skall pröva någon av privatservrarna! Hör gärna av er om ni hittat någon bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts