Santa Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Buhuu! OdinMS har blivit sämmda av Nexon och har lagt ner. Mer info här: http://odinms.de/ mm, läst det blev av med min 115 I/L Har dock börjat på en annan sever (Maplegeek) , EXP raten är lite lägre, men drop raten är HÖG! Kommer nog trivas där, har en 62 Hunter än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 haha saknar den privatservern jag och spam lirade på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Tespia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 I brist på annat har jag börjat spela på en 1000x EXP server.... Levlade till 110 med en priest på cirka 2 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 I brist på annat har jag börjat spela på en 1000x EXP server.... Levlade till 110 med en priest på cirka 2 timmar. Tycker nästan du borde levlat mera på en 1000x rate server iofs så skiljer sig ju dom flesta servrarna så man kan köpa saker hoss vissa och sånt, och det är lite små kul att se vad man kan köpa vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 Började igen med Maple, lite små mysigt att spela när man ändå inte har nått att göra! Lirar på min priest lvl78, om nån Dk runt 80-100 vill komma och joina himes med mig så blir jag glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 NY PATCH IDAG!!!!!! Jag och howie ska lira brawlers på den nya servern, några fler newbs som är på härifrån ?! va va va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 NY PATCH IDAG!!!!!! Jag och howie ska lira brawlers på den nya servern, några fler newbs som är på härifrån ?! va va va?! Vad är nytt osv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Vad är nytt osv då? Allt står på mapleglobal.com, men den största förändringen är utan tvekan ett nytt jobb. Pirates! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Hade inte lvlandet varit så förbaskat segt så skulle spelet vara mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Hade inte lvlandet varit så förbaskat segt så skulle spelet vara mycket roligare. Man får x2 exp nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Man får x2 exp nu Nu kanske. Det borde vara unge x4 exp permanent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Nu kanske. Det borde vara unge x4 exp permanent. Finns ju privat servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Finns ju privat servrar Som suger penis på ett eller annat sätt de också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Som suger penis på ett eller annat sätt de också. Inget är perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 NY PATCH IDAG!!!!!! Jag och howie ska lira brawlers på den nya servern, några fler newbs som är på härifrån ?! va va va?! Om ni fortfarande spelar kan ni ju lägga till MrBlackAdder. Jag spelar inte så mycket men det kan hända att jag loggar in ibland. Level 21 Brawler-to-be. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Är det nån som fortfarande lirar? D: drog upp min sin igen, lvl 57 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Jag skulle vilja lira om det var på en privatserver som var befolkad och hade vettiga rates. Jag vill ha tillbaka odinMS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Jag skulle vilja lira om det var på en privatserver som var befolkad och hade vettiga rates. Jag vill ha tillbaka odinMS håller med. Var så jävla soft när spam_snuten och jag lirade på en väns server <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) Jag lirade till 110 på GMS, sedan lade jag av. Har varit inne ett par gånger sedan men jag har inte försökt att levla eller så. Oops. Såg inte att det var fem dagar sedan ni skrev, men skit samma. Redigerad 29 december, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts